Uzun süreden sonra ben geldim ve inşallah hoş gelmişimdir diye düşünüyorum🙇♀️.
Öncelikle geç bölüm attığım için çok özür dilerim. Ama emin olun aniden gelişen olaylar yüzünden geç geldi.Geçerli nedenlerim vardı yoksa hiç ara vermek istemiyorum. Burası bana çok iyi geliyor. O yüzden tek duam sıkıntı çıkmadan devam etmem.Umarım bölümü beğenirsiniz...
İyi okumalar...
Hayat oyunlarıyla,sürprizleriyle doluydu. Nazar bahçede etrafda koşturan insanlara bakınca bunu daha çok anlıyordu. Helede yaşına rağmen sanki onsekizlik kız gibi her yere koşturmaya çalışan Meryem nineyi görünce bunu çok daha iyi anlıyordu.Biri gelip aylar önce böyle şeyler olacak dese inanmazdı kesin. Mercan sevdiği adam ile evlenme hayali kurarken bir iftira ile değişmişti herşey. Düşününce acaba onun hayatı nasıl olacaktı?Çok merak ediyordu istediği okulu okuyacakmıydı? Yada ileride onu kalpten seven biriyle karşılaşacakmıydı?Gerçi o böyle birini hayatında istemiyordu ki o babasının annesine yaptıkları yüzünden seviyorum diyen erkeklerden nefret etmişti. Annesi eskiden babasının onu çok sevdiğini onun ile evlenmek için herşeyi yaptığını söylüyordu ama evlenince başka birine dönüştüğü söylemişti.
"Kızım,Nazar gel buraya."
Daldığı derin sulardan Meryem ninenin sesiyle kendisine gelmişti. Hızla kendini toparlayarak yanında durup hazır ola geçti.
"Emret Meryem sultan hizmetine hazır nazarım..."
"Kız dalga geçme benimle, valla o kan emicilerin birde bu işe yaramayan adamlara olan sinirini senden çıkarırım."Elindeki masa süslerini gösterdi."Bak hele şu süslere ben ne renk istedim onlar ne göndermişler tövbe tövbe gelince üst üste geliyor. "
Nazar onların ismini duyunca derin nefes aldı. Nigar, Gülsüm'ün kız kardeşiydi ama kardeş demeye bin şahit lazımdı. Her fırsatını bulduğunda kardeşinin kalbini kırmaktan çekinmiyordu. Daha sabah gelmesine rağmen bütün kötülüğünü kusmuştu.Meryem nine araya girmiş ağzının payını vermişti. Kızının da ondan pek farkı yoktu...
"Senin kızda kimle nişanlı anlamdım. Önce Ömer ile karıştırdı şimdi de başkası ile evleniyor nasıl kız yetiştirdin böyle Gülsüm!"
"Meryem sultan bazen ben Gülsüm teyzenin Nigar denilen kadının kız kardeşi olduğundan şüpheliyim çok zıtlar. Gülsüm teyze gülken oda zehirli sarmaşık gibi."
"Kızım kötülük kanla olmuyor ruhu kötü onların.Böyle insanlar ne kadar kötülük yaparsa yapsınlar kendini o kadar mutlu hissediyorlar ne yaparsın allah böyle insanlardan bizleri korusun."
Haklıydı kötülük kanda değil insanın ruhunda olan birşeydi. Ortamın havasını bozmak için Meryem ninenin iki yanağını sıktı.
"Oy oyyy benim pamuk gibi sultanımı sinirlendirmişler,emret derhal kellelerini alalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Novela Juvenil"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...