صلِ عل سيدنا مُحمد كده♥♥
﴿لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين﴾_لا تخبرني بشئ..انا حزينه منك ولن احدثك
_ اتريدين روحي ان تكرهني!!
_لما تكرهك !
_لان روحي تتعلق بكِ اذا انتِ حزنتي مني هي فارقتني!متنسوش النجمه🙂😂❤️
يلا بسم اللّٰه الرحمن الرحيم نبدأ
***★***★***★***★***★***★***
في المانياعاد "سليم" للمنزل واخذ حمام دافئ ثم دق باب غرفه شقيقته..لكن لم يأتي له رد!
اصابه القلق ففتح الباب ليرى ما بها!
دخل الغرفه ليجد "سلسبيل" تجلس على فراشها وتنظر للسقف بشرود وبسمه بلهاء!
اصدر صوتا بفمه لعلها تنتبه..وهي لا تستمع لاي شئ!
فجأه هجم عليها واطبق على وجنتيها وعضها لكن بشقتيه كي لا تؤلمها او تنجرح!
فاقت من شرودها لتتعالى ضحكاتها وهي تراه يعض وجنتيها بخفه..كما يفعل منذ الصغر!
ضحكت بقوه ثم قالت بين قهقهاتها_
يبني سيب خدودي بقى مش عاتقني من يوم ما تولدت!ابتعد عنها وهو يصحك ثم امسك وجنتيها ويحركهما كما العجين الطري وهو يقول بحب_
خدودك القمر دي من يوم ولادتك وانا مسميكي كائن الخدود!ضحكت هي وارتمت بين احضانه لكن ثواني فقط كانت تذكرت انه رفع نبرته عليها لذا ابتعدت عنه وانكمشت ملامحها فجأه وابعدت وجهها عنه تعلن غضبها!
ابتسم هو بحب ثم امسك وجهها وقبل رأسها قائلا بإعتذار_
متزعليش مني..انا اسف واللّٰه اني زعقتلك بس كنت مضغوط والموضوع كان مهم..متزعليش من اخوكي حبيبك!ابتسمت ببراءه ثم هجمت عليه كمن لقى غريمته واضحت تقبله كثيرا حتى كادت ان تأكله!
حاول ابعادها وهو يستغيث بأحد ان ينقذه لكن ياعزيزي لا حياه لمن تنادي..قد وقعت في يد ماكينه التقبيل البشريه!
بعد عدد لا نهائي من الوقت..ابتعدت "سلسبيل" عنه لتجده اغمض اعينه وارتمى على الفراش رامياً ذراعيه كالمستسلم للحرب!
ضحكت "سلسبيل" عليه ثم قالت بمشاكسه_
تستاهل عشان تزعلني تاني..احمد ربنا اني عاقبتك بطريقتي الخفيفه احسن من كنت هدوس على رجلك بانشف كوتشي عندي وساعتها مش هتلاقي رجلك تاني..انا سلسبيل يابابا يعني متزعلنيش عشان انت في الاخر اللي هتزعل!فتح عيونه يطالعها بغيظ ثم جلس على الفراش وفجأه بيده بعثر جميع خصلاتها لتصبح وكأنها خرجت من احد الافلام المرعبه!
شهقت ثم قالت بغضب_
انت شكلك عايز عقاب تاني..تعال هنا!اتسعت اعينه ثم قال بسرعه وهو يجري_
لاء كفايه حرام عليكي لسه عندي احلام احققها وطموح مش عايز اموت دلوقت..فينك يا امي؟!!
أنت تقرأ
"ذات الخمار"
Mistério / Suspenseقد يأتي يوم يغير حياتنا..وتفكيرنا..و..اهلنا! يوم ملئ بالحزن والثقل يوم حملنا اكثر من طاقتنا لكن بالتأكيد هناك يوم للسعاده يوم للنسيان يوم للحب! سيأتي..قريبا..