BÖLÜM 22: KAVGA

74 2 0
                                    

Tablo gibi bir adam.

Kara kaşlar, kömür gözler, esmer teni, sıkı vücudu...Sanırım her şeyiyle mükemmeldi bu adam.

"Sei dolorosamante bella." dedi, fısıldadı. Anlamı neydi?

"İtalyan dili bilmiyorum" dedim gülümseyerek, belimdeki elleri gevşedi.

"Acı verecek kadar güzelsin, demek anlamı" dedi gülümseyerek. Sakallarından öptüm.

"Evleneceğiz" dedim gülümsememe devam ederek "Tabi ben ilk defa evleneceğim, senin gibi değilim" dedim ters bir bakış atarak, kaşlarını çattı.

"Sibel'i sevmediğimi söylemiştim"

"Tuğçe?" dedim kaşlarımı çatarak. "Paşamızın olduğu kadınların haddi hesabı yok. Hayır bir de Trabzon'a gideceğiz, o Sibel'i görmek dahi istemiyorum...Yada göreyim ya! Değil mi?" dedim bir anlık sinirlenmiştim, Savaş'ın ellerinden kurtuldum. Geri çekildim

"Sen boş versene Sibel'i." dedi, yine belimden tuttu. "Hem nasıl olacakmış o evlilik işi? sevgili baban izin vermiyor" dedi, göz kırparak.

"Ben onu ikna ederim canım" dedim onun gibi göz kırparak.

"Canım?" dedi gülümsüyerek, ellerimi boynuna sardım.

"Hmhm" dedim daha fazla yakınlaşarak, o sırada odamızın kapısı çaldı. Savaş bir küfür savurarak benden ayrılıp kapıyı sinirle açtı. Masum Yusuf saf saf Savaş'a bakıyordu.

"Abi özür dilerim, bir sorun var gelebilir misin?" dedi Yusuf, Savaş bir şey demeden odadan çıktı.

Yatağa oturduğum sırada cebimde Savaş'ın telefonunun olduğunu farkettim. Bir anlık gafletle karıştırsam?

Şifre var.

1572005 denedim. Beni ilk gördüğü zaman. Nasılsa çalışma odasının şifresi buydu.

Ve doğru.

Gülümseyerek Whatsapp'a girdim. Bir sürü kişiyle konuşmaları vardı ama gözüme çarpanlara baktım. Tuğçe ve Sibel!

İlk Tuğçe ile yazışmalarına girdim.

16 Mayıs 2023

Savaş bir bakabilir misin?

Kim o kız? bir de sevgilim diyorsun!

Savaş

Savaş ise asla cevap vermemişti. Tuğçe onu çok kez aramıştı, ama Savaş geri dönmemişti bile. Sibel ile olan yazışmalara girdim.


30 Mayıs 2023

Trabzon'a gelecekmişsin.

Savaş yine cevap vermemişti. Bu seferde Leyla ile olan yazışmalarına girdim

16 Mayıs 2023

Abiii sevgili mi yaptın???

Evet.

Hayırlı olsun, kim?

Alev.

Çok iyi anlattın abi sağol.

İşim var, sonra konuşalım.

18 Mayıs 2023

MAHKUMİYETWhere stories live. Discover now