⚖️
Aradan 1 hafta geçmişti, Savaş nerede ne yapıyor asla bilmiyordum. Benimle beraber Çağatay'da bilmiyordu. Sadece bilen Yusuf'tu. Ama o da maşallah mum gibi susuyordu.
Duruşmadan sonra babamla Canan hanım'ın yanına gitmiştim. Onlara isyan etmiştim, Canan hanım Düzelir aranız merak etme kızım gibi şeyler demişti.
Babam ise, Sen niye buna aşıksın? diye sordu. Babam sinirlendikçe Canan hanım babamı uyardı.
1 hafta boyunca babamlarda kaldım.
Şimdi ise Savaş'ın evindeydim, salonda boş boş oturuyordum. İnci salona gelip karşımdaki kanepeye oturdu "Nasılsın?" diye sordu.
"İyiyim, sen?"
"İyi gibi, Savaş'tan hala bir haber yok mu?"
"Yok" dedim "Duruşmadan sonra asla görmedim daha"
"Sinirlendi haliyle, Ben sizi zaten sevgili sanıyordum?" dedi.
"Savaş beni yanında tutmak için sevgili rolu yaptı. Ama sonradan olanlar oldu işte. Hayır yani onu seviyorsam ona ne? karışamaz! bir de sevme diyor" diye isyan etmeye başladım.
"Seni düşünüyor, ölmenden korkuyor. Gözlerinden anladım, Savaş seni fazlasıyla önemsiyor." dedi İnci, kardeşini mi koruyordu?
"Herkesi önemsesin zaten o!"
"Hayır ya, kimseyi bu kadar önemsediğini görmedim. Ondan bahsediyorum. Sıkma canını" diye motive etmeye başladı beni. Motiveye ihtiyacım yok!
Ben ise İnci'ye cevap vermedim.
⚖️
Hala Savaş'ın evindeydim. Çoktan akşam olmuştu bile. Boş boş yatmaktan başka bir aktivitem bile yoktu! Savcıyım ben ya!
Hızla yerimden kalktım, dışarı çıkacaktım. Evden çıktığımda karşımda Salih belirdi "Yenge nereye?"
"Gezeceğim"
"Çocuklardan birisi gelsin mi?" diye sordu bu sefer.
"Gerek yok" dedim buz gibi bir sesle, garajdaki arabama binip yollara düştüm.
Beyoğluna geldim, buranın havası bana hep eskileri hatırlatıyor çok hoş.
Arabamı bir yere park edip, gezmeye başladım. Çok cafe vardı, ve mükemmel inşa edilmiş binalar.
Gezdikçe gözlerim Meyhane Rumeli cafesine takıldı.
Savaş oradaydı!
İçeriye girdim, Savaş'tan fazlazıyla uzakta bir masaya geçtim. Cafe'de bir müzik çalıyordu
Dedublüman - Günü gelir
Gayet güzel bir şarkıydı.
Savaş tek başına içiyordu, derin düşüncelere dalmış gibiydi. Gözleri bir noktaya takılmıştı.
YOU ARE READING
MAHKUMİYET
Fiksi Remaja"Sen yeter ki gözlerini gözlerimi kapatma, ben senin toprak gözlerine gömüldüm Savcı"