29. BÖLÜM (+18)

1.5K 25 15
                                    

SÜSEN DEN
ben üstümü çıkartırken banyo kapısının yavaşça açıldığını gördüm.
Ömer içeri girip kapıyı kapatıp çıplak bedenimi baştan aşağıya süzünce kalbimin ağzımda attığını hissettim.
etkilenmiş şekilde konuştu.
" duramadım, senden uzak duramıyorum." dedi.
Bende kollarımı ensesin de birleştirip konuştum.
" iyiki duramamışsın, zaten gelmeseydin
yaptığım duştan zevk alamicaktım aşkım." sesim çok cesur çıkmıştı.
çıplak bedenimi onun bedenine yaslayıp tahrik etmeye çalıştım.
sinsi bir gülüş atıp konuştu.
" çok cesur sunuz süsen hanım."
diyip elini narince çıplak belimde gezdirmeye başladı.
bunu yapmasıyla gözlerimi kapatıp kendimi bu güzel anın içine bıraktım.
sonra tekrar açıp, elimi ömerin tişörtüne götürüp hızla üstünden çıkarttım,
sonra kendim den emin şekilde gözlerinin içine bakarken, parmaklarımı pantolonunun düğmesine götürdüm.
heyecandan olsa gerek parmaklarım titriyor du düğmesini açarken...
pantolonunun düğmesini açıp bıraktım yere düşmesi için.
sonra hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladım, içerisi çok sıcaktı yada ben arzudan yanıyor dum.
Ömer eliyle yanağımı okşayıp fısıltı şeklinde konuştu.
" devamını ben hallederim güzelim."
dedi sonra eli boxserine gitti, bende hızla elini tutup bir anda kendim indirdim.
" ayy ben bayılıcam galiba." Diyip kendimi suyun altına bıraktım,
utançtan ölüyor dum resmen.
" yaa sevgilim gülme." dedim.
oda sırıtarak yanıma sokuldu.
sıcak su, ömer den yayılan sıcaklık, ve onun eşi benzeri olmayan kokusu.
bunların hepsi birleşince mahvolmuştum.
" sana çok aşığım, seni çok seviyorum,
seni Herşey den, herkesten çok seviyorum. biz bu hayatta bir savaş veriyoruz, ve şu yaşıma kadar bu hayatın içinde kimseye karşı kaybetmedim, sadece sana karşı bu. savaşı kaybettim, bir sana yenildim,
ve ben ilk defa birine karşı kaybettiğim için çok mutluyum, iyiki girdin hayatıma, iyiki beni sevdin, iyiki benim oldun mis kokulum, yaşama sebebim,
kalbin de adeta bir bebeğin masumluğunu taşıyor sun, ve ben bu kadar narin, bu kadar masum, benim için atan kalbi bir daha asla yakıp yıkmicam."
bu şekilde konuşmasıyla gözlerim den birer damla yaş geldi.
" şşştt, ağlama sakın birtanem."
diyip gözlerim den öptü, sonra burnumdan sonra da dudağımdan öptü,
bedenlerimiz suyun altında ıslanırken delicesine öpüşüyorduk.
" Ömer seni severek, sana kendimi Teslim ederek hayatım da ilk defa doğru bişey yaptım." dedim çıplak bedenine sarılıp.
" asıl ben seni severek hayatımdaki en doğru kararı aldım." dedi.
sonra başını usulca goğüsüme bastırdı.
öptü, emdi, ısırıklar bıraktı, hem suyun hemde ömerin yaptıkların dan iyice kendimden geçmiştim.
Ömeri şuan çok istiyor dum.
" Ömer, seni çok istiyorum."
" ben daha çok." Diyip içimi kendisiyle doldur du.
Ömer içime girdiği an bedenimi tüm gücümle ona bastırdım, bedenlerimiz resmen bütünleşmiş haldeydi şuan.
sıcacık suyun altında birbirimizin oluyorduk, bu bana yetmiyor du, ömeri daha da derinim de istiyor dum.
zevkten Zar zor konuşmaya başladım.
" öm- Ömer... daha derinim de hissetmek istiyorum seniii." dedim.
bunu dememle, canımı yakmaktan korkar gibi çok yavaş şekilde kendini daha derinime itti.
" aaahhh." ağzımdan kaçan küçük iniltiyle ömerin gülümsediğini hissettim.
daha fazla dayanamıyordum, bacaklarımdaki his uzaklaşmış tı,
bedenim uyuşmuştu...
bir anda bedenimden süzülen sıcak sıvımı hissettim, sonra da ömerin içime doğru boşaldığını...
ikimiz de rahatladığımız da birbrimizden ayrıldık, ayakta duracak bir gram halim kalmamıştı, başımı ömerin göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım.
Ömer usulca Saçımı ve vücudumu yıkadı, yıkarken ara sıra da bedenime küçük küçük öpücükler konduruyor du.
beni yıkadıktan sonra kendini de yıkayıp beni kucağına aldı, bende ellerimi ensesinde birleştirip gözlerimi kapattım, odaya geldiğimiz de hızlıca beni yatağa indirip, üstümü kurulmaya başladı, o bunları yaparken bende onu hayranlıkla izliyor dum.
beni ve kendi üstünü kuruladıktan sonra üstüme tişörtlerinden birini geçirmek istedi, Bende hızla engel olup konuştum.
" bişey giymek istemiyorum, böyle kalmak istiyorum sevgilim." dedim.
" ama güzelim hasta olursun öyle."
" bedenim senin sıcak bedenine kavuştuğunda ısınırım, hasta olmam merak etme sevgilim."
bunu dememle kendi de üstüne hiç bişey giymeden yatağa girdi, Bende ona iyice sokulup başımı çıplak göğsüne koydum.
vücudun dan yayılan o erkek si kokusu beni sürekli mahvediyor du.
Fısıltı şeklinde, başımı göğsünden kaldırmadan konuştum.
" Ömer kokun beni büyülüyor."
bunu dememle boynuma bir öpücük kondurup konuştu.
" asıl senin kokun beni büyülüyor güzelim, sen nasıl bir kokuya sahip olduğunun farkında mısın, hani yeni doğmuş bir bebek olur ya, onun o saf tertemiz, mis kokusu, işte sen bir bebeğin kokusuna sahipsin."
bunu demesiyle gülümseyip başımı göğsüne sürttüm.
" o kadar huzurlu hissediyorum ki kendimi Ömer."
" gel bakiyim kucağıma." Diyip yatakta oturur pozisyona geldi, sonra da beni kucağına oturttu.
bedenim ömerin sertliğine deyince kısık sesle inledim.
" bu gece hiç bitmesin süsen." dedi tüm bedenimi okşamaya başlarken.
" bu gece hiç bitmicek gibi duruyor."
dedim halimizi göstererek.
"hiç bitmesin." Diyip dudağını boynumda gezdirmeye başladı.
sonra bir anda telefonum çalmaya başladı, hızla ömerin kucağından kalkıp kimin aradığına baktım, başta annem arıyor sandığım için çok korktum ama sonra arayan kişinin ismini görünce korkuyla Ömere bakıp konuştum.
" tolga arıyor. Ömer lütfen sakin ol tamam mı, bak ben şimdi açıcam beni bir daha asla aramamasını söylicem."
dedim.
Ömer iç çekip konuştu.
" tamam sevgilim." dedi, sonra bende telefonumla birlikte yatağa dönüp oturup açtım.
tereddütle konuştum.
" efendim tolga." dedim.
Ömer telefonu elimden alıp hoparlöre verdi.
" süsen gece gece rahatsız ediyorum seni farkında yım, ama gerçekten çok kötü durumdayım, süsen ben senden vazgeçemiyorum, ben senden kopamıyorum, çok çaresizim, sevgilin olduğunu da biliyorum, ama seninle son kez yüz yüze konuşmak istiyorum, son kez bana bakıp, o güzel gülüşünü bana sunmanı istiyorum. süsen bana bunu çok görme lütfen."
tolga nın konuşması bitince ömerin elini yumruk yaptığını gördüm.
" olmaz tolga, lütfen daha fazla zorlama." dedim Ömere bakıp.
" süsen çok kötüyüm diyorum, lütfen son kez."
Ömer elimi tutup gözlerini onay verme anlamında kırptı.
bende gülümseyip konuştum.
" tamam yarın gelicem yanına."
Diyip hızla kapattım.
" Ömer gerçekten özür dilerim,
seni saçma sapan bir şeyin içine dahil ettim." dedim.
Ömer beni tekrar kucağına alıp gülümseyip konuştu.
" özür dilenicek bişey yok sevgilim,
yarın onunla son kez konuşup tüm iletişimini kesecek sin zaten." dedi.
bende dudağını öpüp konuştum.
" kesicem, merak etme."
" yarın sabah gidicez ya diyorum ki acaba biraz daha mı hasret gidersek."
yüzünü küçük bir çocuk gibi yapıp söylemiş ti.
" olur aşkım." dedim tebessümle.
bunu dememle ellerini kalçama götürüp
okşamaya başladı.
bunu yapmasıyla kendimi Ömere sürttüm.
gözlerim kapalıydı kendimi yeniden Ömere teslim etmek üzereydim,
bir anda yerimin değiştiğini hissettim,
belim soğuk yatakla buluşmuştu, Ömer usulca üzerime yerleşti.
dudaklarını göğsüme götürüp ikisini de
öptü, emdi.
bende zevkten dolayı ömerin saçını çekmeye başladım.
oda buz gibiydi ama bedenlerimiz alev gibi yanıyor du.
Ömer dudaklarını göğüsümden çekti,
diliyle emmeye başladı.
dilini goğüsümden başlayıp, kasıklarıma kadar gezdir di, diliyle bedenimin heryerini keşfediyor du.
ilk önce goğüslerim, sonra kollarım,
boynum, göbeğim... Hee kısmı mı yiyip bitirmişti.
gözlerini bir kaç saniye bana çevirdi,
sonra hiç beklemediğim anda dudaklarını kadınlığım da hissettim.
" aahhh" iniltimle dudaklarını hareket ettirmeye başladı.
yumuşak şekilde öpmeye başladı.
" aaahhh." dayanamayıp bacaklarımı havaya kaldırdım, bunu yapmamla Ömer başını bana daha çok soktu.
yumuşak bir öpücükle başlayan bu şey,
ömerin dilini kullanmasıyla hararetlenmişti.
" Ömer ahhh."
Ömer dilini yavaşça içime soktu.
bunu yapmasıyla, büyük bir çığlık attım.
zevkten bayılmak üzereydim,
ömerin bana kullandığı en tehlikeli ve en etkili silahı buydu.
dilini içime soktuktan sonra hareket ettirmeye başladı.
bir kaç dakika sonra titremeye başladım, Sonra yavaşça ömerin diline boşaldım.
dilini içimden çıkardıktan sonra gülümseyip konuştu.
" tadın çok güzelmiş."
" yaa Ömer öyle şeyler söyleme bak heyecandan bayılıcam şimdi."
Diyip nefesimi düzene sokmaya çalıştım.
gülüp konuştu.
" tamam tamam birtanem söylemicem,
ama artık uyuman lazım, bugün seni çok yordum." dedi yanağımı okşayıp.
" keşke hep böyle kalabilsek." dedim yüzümü asıp.
" güzelim asma yüzünü, bak annen de, babam da bizi kabul edecek, etmek zorundalar." dedi, sonra yüzümün hala asık olduğunu fark edince elini kadınlığıma götürüp gıdıklamaya başladı, bunu yapmasıyla neşeli bir çığlık atıp ömerin elini tutup konuştum.
" yaa sevgilim dur napıyorsun."
gülüp konuştu.
" hehh bak ne güzel gülüyor sun, bir daha yüzünün asik olduğunu gormicem birtanem, tamam mı?."
" tamam sevgilim." dedim, sonra beni güçlü ve huzurlu kollarının arasına koydu. sonra birbrimize sarılıp huzurlu bir uyku çektik.

SUSENİN RUYASI
Ömer ile birlikte bir ormandaydım,
ömerin elinde bir çiçek vardı, gülümseyerek çiçeği elime verdi, ben onu elime alıp kokladım, sonra bir anda ormanı kap kara bulutlar sardı, elimdeki çiçek yok oldu, onun yerine ellerim kanla kaplandı, korkuyla Ömere seslendim, ömerin yerde tüm bedeni kanla kaplı şekilde yattığını görünce çığlık çığlığa ağlamaya başladım.
sonra bir anda gözlerimi açıp,
" ömeeer." diye bağırdım...

SÜSÖM ( ÜVEY KARDEŞİM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin