====
-1 Hafta Sonra-
Karargahın merdivenlerinden indim. Yeni birini almıştık, Eun'un telefonundaki bilgilerle bir şekilde ulaşmıştık. Kalın paltomu çıkarıp ofis sandalyelerinden birinin üzerine attım. Hızla sorgu odasına ilerledim, kapıyı açtım. Derin bir nefes alarak kelepçeli adamın karşısına oturdum. Masadaki dosyayı açtım, inceledim. Bu sırada adam da beni inceliyordu.
"Patlama eylemi nerede olacak?" diye sordum ciddiyetle ona dönerek. Adam bana güldü, "Ne patlaması?" diye sordu. Şu an boş yapıyordu.
"Biraz daha mal ayağı yaparsan dudağın da patlayacak." dedim parmaklarımı kıtlatarak. Bir ellerime, bir gözlerime baktı. Yutkundu, "O bilgi bize verilmiyor." dedi. Bu kadar kolay çözülecek insanları nereden buluyorlardı, anlamıyorum. "Peki, kimler bilir?" dedim, tekrar dosyada gözümü gezdirerek. Adamla ilgili pek bildiğimiz bir şey yoktu. Kafamı kaldırmadan gözlerimi ona çıkardım. "Eylemi yapacak kişiler, bombayı hazırlayan, emri verenler." diye sıraladı. Tam bir korkaktı.
Dosyanın arkasındaki boş kağıda yazdım dediklerini, "Kaç kişi yaklaşık?" diye sordum. Düşündü, parmaklarını kullanarak hesap yaptı. "Dört kişi eylemi yapacak, iki kişi bombayı hazırladı, iki kişi de emri verdi."
Hepsini teker teker not aldım, "Adres, isim, telefon numarası falan biliyor musun?" diye sordum bu sefer. Düşündü, "Biraz zaman ver." dedi ve düşünmeye devam etti. Telefonuma gelen bildirimle cebimdeki telefonu çıkardım. Eun'du.
Cha Eun:
Şirkette misin?
Sıkıldım evdeSiz:
Evet
İşim bitince gelirim
Spor salonuna ineriz
Çalışırız
Olur mu?Cha Eun:
Biraz daha spor salonu görürsem kusacağım
Ben şirkete geleyim en iyisi
Sonra bir yerlere geçerizSiz:
Gelme
Sıkılırsın
Toplantıdayım zatenCha Eun:
Bırak telefonu o zaman gerizekalı
Toplantı bitince araSiz:
Tamam
Görüşürüz
(Cha Eun kişisi mesajı beğendi)Telefonu cebime koydum, "Bu kadar yeter, anlat." dedim. Adam telaşla, "Bir adres var, eylemi yapacak olan kişiler kalıyor. Eski bir depo." dedi. Kalemi elime aldım, "Söyle." dedim. Adresi yazdım. "İsim?" İsimleri de teker teker söylediğinde kafamı tatmin olmuş şekilde salladım. Bunlarla tüm çeteyi bile çökertebilirdik. "Seni polise teslim edeceğiz. Yüzümüzü görmedin, robot resim isterlerse tarif edeceğin kişi bu." dedim ve dosyanın içinden bir tane fotoğraf çıkardım. Yapay zeka ile hazırlanmıştı bu yüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia or not? |Bang Chan|
FanficCinayet masası bürosunun saha ekibinin lideri, Komiser Cha ve kendini iyilik yapmaya adayan bir çete üyesi Bang Chan'ın tanışmasıyla işler sarpa sarar. ❗️Bu hikayede; şiddet, kan, işkence, adam kaçırma vb. unsurlar bulunmaktadır. Hassas olanlar oku...