Okuyan ve yorum yapan herkese teşekkür ederimm 💚🍀Jin
Tam oturmuş bir şeyler yiyorduk Taehyungie hyung bir anda kalkıp yukarı çıktı. Yoongi'ye dönüp sessizce konuştum "Bana kızdı sanırım"
Gözlerini kısarken reddetti "Sana kızmadı...bence yanlış anladı"
"Nasıl yani?"
Bir dilim keki ağzına sokuştururken konuştu "Odaya girdi seni yüzü kırmızı ve endişeli gördü, ben de kendimi tutamayıp güldüm. Eminim içerde bir şey yaptığımızı düşündü"
Anlamayarak buruşturdum yüzümü "Nasıl bir şey-" son anda anlamış ve ellerimle ağzımı kapatmıştım "Hiii, yanlış anladı yani"
Geriye yaslanırken gülerek başıyla onayladı. Hemen ayaklandım "Gidip konuşayım, hyung yanlış anladın diyeyim-" kolumu çekip oturtturdu "Saçmalama kiraz, öyle denir mi hiç?"
Dudaklarımı büzdüğümde ellerini omzuma çıkardı "Bence var ya..." dedi bir yandan da merdivene bakıyordu, sessizce kulağıma yaklaştı "O da senden hoşlanıyor"
"Taehyungie hyung mu?" gözlerimi büyütürken salladım başımı iki yana "Hayır, hayır sen yanlış anlamışsın"
Taehyungie hyungun merdivenden indiğini görünce omzumdaki ellerini çekti, ikimiz de merakla ona baktık. Elindeki bilgisayarı koydu önüme "Ders çalışırken bunu kullanabilirsin Jinnie" ben nasıl kullanacağımı pek bilmiyordum bunu fark eden Yoongi hemen dizine koydu bilgisayarı "Gel kiraz sana öğreteyim"
...
Taehyungie hyungun önerisiyle biz yavaştan ders çalışmaya başlamıştık, daha doğrusu bugün sadece plan yapmıştık. Biraz sonra Yoongi kulağıma yaklaştı "Onun da senden hoşlandığını kanıtlayabiliriz" ben de onun kulağına yaklaşıp sordum "Bence öyle bir şey yok Yoongi" geriye çekildiğimde yine fısıldadı "Nasıl yok? Seni kıskanıyor görmüyor musun?"
O bunu söyleyince tam karşımızda oturan Taehyungie hyunguma baktım da...ilk defa onu böyle görüyordum. Suratı asıktı ve çok kötü bakıyordu. Yoongi yine kulağıma yaklaştığında kızdı bize "Ders çalışın dedim ders, fısıldaşmayı kesin!" tepkisine karşı kaçırdım gözlerimi, Yoongi haklı olabilir miydi? Ona baktığımda yaptığımız ders planı hakkında konuşuyormuş gibi yaptı, ben de onu dinliyormuş gibi bekledim, çok geçmeden yine aynı konudan bahsetti "Gördün mü bakışlarını?"
Gözlerimle onayladım, Taehyungie hyung yine kötü kötü baksın istemediğim için sustum ama Yoongi çaktırmadan konuşmaya devam etti "Şimdi emin olacaksın" der demez kolunu omzuma atıp yanağımdan öpmüştü. Çekinerek Taehyungie hyunguma baktım, söylenerek başını yana yatırdı. Ne dediğini duymadım.
"Evet kiraz programımız bu şekilde olacak" Yoongi programdan bahsederek Taehyungie hyungumu kandırmaya devam etti. Hâlâ hiçbir şey anlamamıştım, onun kötü kötü bakmasını istemiyordum, artık hep böyle mi yapacaktı bana?
...
"Dediğim gibi kiraz, boş oldukça yanına gelmeye çalışacağım. Sana güveniyorum ama yine de telefon edip attığım videoları izleyip izlemediğini sormayı düşünüyorum" gülümsedi sarılırken "Yakında eminim bıkarsın benden...biraz fazla ciddiyim öğretme konusunda"
Ben de sardım kollarımı "Senden asla bıkmam ben Yoongi, merak etme söylediğin her şeye uyacağım"
Ayrıldıktan sonra ona kapıya kadar eşlik ettim, montunu giyip arkamdaki hyungumla da vedalaştıktan sonra gitti. Alt dudağımı dişlerken yavaşça döndüm. Taehyungie hyung hiçbir şey demeden mutfağa geçti. Dudaklarımı büzüp onu takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙢𝙚 ·٠• TaeJin
FanfictionBir komiser ve gülümsemeyi unutmuş bir çocuk... ✐ [07.07.2023 - 12.01.2024]