9.Mr Kim💜

10 4 0
                                    

Esok nya Namjoon di benar kan dicharge Joon nanti kat rumah Joon berehat lah kata Junho hmmm Jawab Namjoon itu saja jawapan setiap kali mereka bagitau tahu Namjoon dan tanya Namjoon.junho mengeluh kerana bukan ini  jawapan yang dia mahu daripada Namjoon.sampai je rumah keempat empat anak Namjoon gembira apabila Namjoon sudah balik.

Yeay appa dah balik kata anak anak Namjoon appa kami rindu appa kata hanni.namjoon terus naik ke atas sayang appa tak sihat appa kan baru keluar hospital jadi bagi appa rehat ok kamu jangan kacau appa pergi main kata Irene iaitu isteri junho.ok untie kata anak anak Namjoon mereka sedih appa mereka tak layan mereka soobin dia faham keadaan appa kerana dia sudah besar dan adik adik masih kecil dah masih belum faham apa yang berlaku.

Soobin bawa adik adik main arah jin baik uncle jom kita main game kata Soobin ok jom kata mereka bertiga dengan gembira.biar Hyung bercakap dengan Namjoon kata Junho.dia naik ke atas mengetuk bilik Namjoon dia masuk kerana bilik namjoon tidak berkunci dia tengok Namjoon duduk termenung di atas lantai tepi katil.joon sampai bila Joon nak begini tak nak bercakap dengan kami tanya Junho.

Kenapa Joon tak layan anak anak Joon kesian mereka rindu dekat Joon tolong lah Joon jangan macam  ni kata Junho.joon kena kuat jangan di sebabkan Joon sedih Joon tak layan anak anak Joon kata Junho apa apa pun Hyung harap Joon kuat demi anak anak Joon mereka perlu Joon kata Junho lagi ok Hyung turun dulu Joon rehat lah kata Hyung panggil Namjoon akhir Namjoon mahu bercakap Junho dah tersenyum dan memandang Namjoon.

Yea Joon kenapa ada apa apa ke joon nak cakap Joon nak minta maaf kata Namjoon.joon tak perlu minta maaf Joon tak buat salah pun kata junho.joon hanya rasa diri Joon tak berguna appa yang tak berguna sebab kan Joon Yoona tinggalkan Joon kata Namjoon tak Joon bukan salah Joon ini salah orang yang fitnah Joon dia hanya mahu jatuhkan Joon kata Junho.joon rehat jangan terlalu fikirkan sangat tentang itu nanti Joon lambat sihat Joon rehat nanti makanan lunch dah siap turun lah kata Junho baik lah kata Namjoon.

Namjoon baring atas katil nya menagis anak anak Namjoon masuk ke dalam bilik appa mereka.appa kena sedih ni kata minji appa jangan sedih dan menangis kami kan kata hanni.appa sedih sebab kan appa omma tinggalkan kita kata Namjoon.maafkan appa rasa appa ni adalah seorang appa yang gagal kata Namjoon.soobin memeluk appa bin tahu bukan salah appa kami akan sentiasa bersama dan janji akan tetap bersama appa kata soobin adik adik nya yang lain pun ikut peluk appa nya.

Appa jangan sedih ok kami hari hari akan ceria kan appa kata minji.kami tak nak appa sakit kata jungwon.ok appa tak sedih dah kata Namjoon.kamu pergi sambung main dengan yang lain mereka mesti tengah tunggu kata Namjoon appa nak rehat kata Namjoon ok Appa i love you kata semua anak anak namjoon i love you to jawab Namjoon dan nampak lesung pipit nya yang cute itu wow comel appa kata hanni.

Bersambung
#btsot7
#Namjoon

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now