2 minggu kemudian Namjoon dibenar kan balik ke rumah.ok Joon kita dah balik ke rumah Hyung akan jaga Joon di sini kata jin.karina/sulie mahu menjaga Namjoon tapi jin tak beri kerizinan kerana dia tahu apa yang si perempuan gila mata duitan nak buat pada Namjoon jin kata tunggu mereka sah jadi suami isteri dahulu baru si Karina/sulie boleh jaga Namjoon itu kalau jin beri keizinan.nam rehat dulu nanti Hyung bawa makanan nam kena makan dulu baru boleh makan ubat dan mandi kata jin.
jin turun ke bawah appa mana uncle tanya Yeonjun ada kat atas kamu jangan bising-bising uncle Joon kamu kena rehat dengan tenang kata jin.kejap semua akan datang sini untuk makan makan sempena uncle Joon kamu dah keluar hospital so siapa nak ikut omma ke pasar raya appa kamu kena jaga uncle Namjoon kata nayeon Yeonjun tak nak ikut omma nak tolong appa jaga uncle kata Yeonjun ok so Yeonjun nak kirim apa tanya nayeon ni senarai nya ok.baik lah omma akan beli apa yang Yeonjun minta sebab jaga uncle Joon kata nayeon.
Tapi omma Yeonjun tolong Appa jaga uncle ikhlas kata Yeonjun yea sayang omma tahu tapi omma ikhlas nak belanja kamu kata nayeon.nayeon dan anak anak nya yang lain pun ke shopping mall untuk beli barang makanan untuk BBQ party malam nanti.
Yeonjun boleh tak tolong appa bawa kan beg baju uncle Joon naik atas letak dalam almari kamu susun lah bawa wechair elektrik tu sekali kata jin ok Appa kata Yeonjun.hi uncle jun masuk nak simpan pakaian uncle dalam almari kata Yeonjun.Walaupun sudah pulang ke rumah Namjoon tetap perlu berbakut di bahagian kaki kanan,dahi,leher,kepala dan mata kiri dia perlu memakai nya selama berbulan-bulan tuan muda Kim tak boleh bercakap dan bersandar kerana keadaan terlalu lemah.tuan muda Kim akan sesak nafas secara tiba tiba.yeonjun pergi turun appa nak suapkan uncle Joon makan kata jin ok Appa kata Yeonjun.hyung pergi mana puas cari kata beomyu Hyung kat atas tengok uncle Joon kata Yeonjun.ooo kenapa tak ajak kata beomyu buat apa nak kau nanti buat bising je uncle Joon kata tak sihat kata Yeonjun dah dah jangan gaduh wahai Hyung berdua kata Kai.
Kita nak main appa kan best atas soobin Hyung jungwon minji dan hanni kata taeyun tu lah kata kai.ha apa kata kita call mereka berempat kata heseeung tak sangka Hyung bijak kata taeyun.hyung memang bijak kata heseeung
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Non-FictionKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...