25.Mr Kim💜

11 4 0
                                    

Esok  pembantu Namjoon datang ke rumah namjoon.kerana dia rasa tak sedap hati sampai je di rumah Namjoon dia tengok Namjoon terbaring melumuran darah.tuan Kim bangun kata driver.tuan Kim Namjoon bangun dengan keadaan lemah.sela.....mat kan an....ak a...nak sa...ya me...reka ken...a cu...lik den..gan pero..mpak kata Namjoon.driver call ambulan,semua bodyguard Namjoon dan pembantu Namjoon.15 minit kemudian ambulan sampai dan semua bodyguard Namjoon pembantu Namjoon pun  sampai.apa yang dah terjadi tanya seojun.

Semasa saya masuk ke rumah tuan Kim tengok tuan Kim dah terbaring dan tuan Kim kata anak anak kena culik kata cik Han driver namjoon.seojun bagitau yang lain jin yang tengah sarapan dapat panggilan dari hospital telefon terjatuh sebab terkejut kena ni awak tanya nayeon.nanti saya cerita saya kecemasan dekat hospital awak jaga anak anak kata jin.jin memandu ke hospital sampai je tuan jin kata cik Han.kamu semua tunggu di luar saya masuk kata jin baik lah kata semua bodyguard Namjoon cik Han dan Seojun yang lain dalam perjalanan.

Taehyung sampai terlebih dahulu kamu semua panggil taehyung apa yang berlaku dan cik Han menceritakan apa yang terjadi.10 minit kemudian nasib cik Han ada kata taehyung.patut lah call Hyung semalam tak angkat kata Taehyung selepas itu Junho,jimin,jhope yoongi dan jungkook pun sampai. 1 jam kemudian Dr   jin pun keluar.jin macam dengan Namjoon tanya junho.pembedahan untuk keluar kan peluru berjaya kedua kaki Namjoon cedera kata jin.namjoon akan sedar dalam masa berapa jam kata jin lagi.
Nasib kamu semua cepat kata jin lagi

Pihak polis akan menjejaki penculik yang menculik anak anak tuan Kim kata cik Han selaku yang membuat laporan polis.2 jam kemudian Namjoon pun sedar Hyung namjoon Hyung dah sedar kata jimin.kejap kamu semua keluar kejap Hyung nak periksa kata jin.joon ni Hyung kata jin.leher Namjoon berbalut kedua kaki Namjoon berbalut kaki kanan Namjoon tergantung  di tiang untuk letak Kai dan kaki kiri di atas katil kedua kaki cedera dahi Namjoon berbalut.hy....ung an..ak an..ak Joon ma..cam ma...na tan..ya Namjoon.pihak polis mencari lokasi mereka kata jin.

Joon jangan risau Hyung mereka akan di selamatkan secepat mungkin kata jin.joon...ni...memang...appa...tak......
Ber....guna..t..ak....da...pat sel....am..at kan anak an....ak Joon kata Namjoon.joon jangan cakap macam tu kata jin Joon dah jaga mereka dengan baik kata jin lagi.ka...lau ja..di apa apa kat mer...eka Joon tak a..kan maaf kan diri joon kata namjoon.hyung janji mereka akan selamat kata jin

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now