12.Kim Mr💜

11 4 0
                                    

Jin dapat panggilan dari pihak hospital apa dia baik saya datang ke sana sekarang kata jin. sayang saya kena pergi ke hospital ada kecemasan kata jin ok sayang hati hati bawa kereta kata  nayeon.sampai je di hospital jin terus masuk ke bilik kecemasan dia terkejut mangsa yang kemalangan itu ada adik nya sendiri iaitu Namjoon.masukan pesakit ke wad VVVVVip kata jin.sepatut nya dia pergi ke pejabat sama juga dengan Namjoon tak kereta ada kecemasan jin perlu ke hospital dan di tak sangka mangsa insiden adik nya sendiri.

Joon macam mana boleh jadi macam ni kata jin.jin menelifon Taehyung dan dia juga suruh adik nya iaitu taehyung bagitau appa nya tuan Kim appa mertua tuan Jeon dan yang lain pasal Namjoon insiden tetapi jangan bagitau anak anak nya buat sementara waktu.tengah taehyung buat kerja dapat panggilan dari jin.belum sempat taehyung mahu tanya jin kat mana jin dah cakap dulu.tae bagitau appa dan yang lain datang ke hospital Namjoon insiden dia dekat hospital kata jin.ok baik lah kata Taehyung dia terkejut apabila tahu beritu terang Namjoon.

Pelik nya mana jin Hyung dan Namjoon dah pukul 9.00 tak sampai kata jhope.tu lah mungkin Hyung berdua cuti kot kata jimin.kalau mereka cuti dah bagitau kita dah kata jungkook.korang korang jerit taehyung dah kenapa kau ni taetae tanya jimin.tadi jin Hyung call Namjoon Hyung dia dia kenapa dengan Namjoon Hyung tanya jungkook.namjoon Hyung kemalangan dia dekat hospital kata Taehyung kita kena ke sana sekarang kata Taehyung

Mereka pergi ke hospital sampai je jin dah keluar dari bilik kecemasan Hyung Hyung macam Namjoon Hyung dia ok kan tanya Taehyung Hyung bagitau Hyung kata Taehyung lagi sabar Tae Namjoon cedera di bahagian kaki tapi akan sembuh dalam masa berapa bulan kata jin.namjoon akan sedar dalam masa seminggu ada dua minggu kata nya lagi .apa kita nak jawab dengan anak anak Namjoon ni kata jungkook
Yang tu biar appa je yang selesai kan buat masa jangan bagitau apa apa kata tuan Kim.

10 jam kemudian kamu balik lah dulu biar jin jaga namjoon esok datang lah balik lagi dah pukul 10 malam ni kata jin.ok Hyung jaga diri kata jhope.apa apa call kami Hyung kata jimin.yea Hyung tahu kata jin.jungkook balik ke rumah dengan tuan jeon.sampai je rumah mana kamu berdua pergi malam malam hari nak balik kata puan Jeon.kami pergi hospital lah kata jungkook.kenapa pergi sana tanya puan Jeon lagi.

Sebab anak saya Namjoon insiden jadi saya pergi melawat dari pagi hingga malam kata tuan Jeon dengan jujur.kenapa awak masih dengan bekas menantu kita tu dia insiden je bukan mampus ke kata puan Jeon.jungkook dengan geram kau jaga mulut kau perempuan tua tak sedar diri kalau appa tak kutip dan terpaksa kahwin dengan kau dah lama kau duduk bawah jambatan kau siapa nak cakap macam dekat Hyung aku dasar perempuan tua tak sedar diri kata jungkook dia dah marah lepas jungkook naik ke atas dia malas nak tengok puan Jeon.

Bersambung
#btsot7

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now