14.Mr.Kim💜

11 4 0
                                    

Yoona datang ke rumah bersama suami sial nya iaitu jinwan.ooo Yoona Jinwan masuk lah kata puan jeon.omma je ada mana appa dan jungkook tanya yoona.appa kamu tu ada kerja kat luar dan adik kamu dengan isteri bawa anak anak tido rumah bekas suami kamu tu lah kata puan jeon.sebenar tuan Jeon kahwin lagi satu iaitu puan hwasa janda anak 3 anak anak ada kahwin dengan jungkook dan team boy juga iaitu mingi 21,jinyoung 24 dan hyunjae 25.jungkook tahu appa kahwin lain dia tak kisah dia happy kerana puan hwasa sangat baik berbanding ahli sihir itu.

Appa dia tak tahu lagi kan appa kahwin lagi kata jungkook tak kalau dia tahu mengamuk lah kata tuan Jeon.tapi jangan risau lah nanti appa akan bagitau lagi pun appa akan cerai kan dia kata tuan Jeon.wow bagus lah kalau macam tu kata jungkook.omma masak sedap lah kalau Namjoon Hyung  dan jin Hyung ada mesti dia suka masakkan omma kata jungkook.yeke ala kamu ni biasa je kata puan hwasa betul lah omma masakkan omma sedap kata jhope.ada ada saja kamu semua ni dan mereka pun ketawa gembira.

Kejap girl dengan budak budak tu balik lah kot dah nak pukul 8 tak balik lagi kata tuan Kim ala biasa lah appa perempuan kalau dah berjalan tak ingat dunia kata yoongi bukan itu je tak ingat suami kata yoongi.ala sabar je lah kata puan hwasa.namjoon macam mana tanya puan hwasa macam tu je omma belum sedar lagi kata kata jhope.kami risau sangat ni kata Junho.omma tahu kita sama tunggu Namjoon sedar kata puan hwasa.apa kata pihak polis pasal kemalangan Namjoon tanya tuan Jeon.

Pihak polis kata kemalangan berlaku kerana sabotaj mereka siasat kereta Namjoon break rosak dan lori kayu yang melanggar Namjoon tu polis sudah siasat tapi yang memandu bukan dia tapi orang lain.kerana masa kemalangan berlaku dia bercuti kata yoongi maksud nya ada orang curi lori nya kata tuan Kim yea appa kata Yoong lagi.mereka juga akan terus siasat siapa yang punca kemalangan itu kata Taehyung pulak.

Rasa Tae lah ini mesti kerja si Jinwan kata Taehyung.betul juga tu kata jimin.kerana dia juga lah punca Namjoon dan Yoona berpisah dia juga akan buat apa saja supaya Namjoon tersesak kata yoongi.hmmm Jinwan appa memang tak suka dia kenapa lah kakak kamu Yoona kahwin orang tak ada otak tu kata tuan jeon.entah lah appa Kook pun tak tahu apa jantan dah hasut unnie sampai unnie kahwin dengan dia kata jungkook

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now