Yea Joon tengah tengok lah ni Joon Handsome macam Hyung kata jin.jin Hyung boleh tak serius sikit kata jhope jelaous lah tu sebab tak handsome macam worldwide handsome ni kata jin dan jhope diam dia tak nak bergaduh dengan Hyung sorang ni nanti dia je nak menang jadi dia buat keputusan untuk diam dalam hati jhope nasib kau Hyung kalau tak aku dapat lama sepak bontot kau biar tercium lantai atau mula si yoongi Hyung swag ni kata jhope dalam hati nya.
Yoongi berbisik pada jhope ingat hobi Hyung ni boleh baca fikiran dan hati orang Hyung apa yang hobi cakap kan dan Hyung tak pernah tercium si mamat pink itu kata yoongi.jhope terkejut tak sangka dia ada Hyung yang boleh baca fikirkan dan hati nya bahaya ni kata jhope dalam hati nya.ok lah Joon rehat lah jangan fikir apa apa fikir kan Hyung kata jin.dah kamu semua kena tercongok kat sini keluar lah kata jin.ada benda Hyung nak bincang kata jin.apa dia kata mereka semua jom ke tingkat 2 ruang tamu depan tv kata jin.
Apa kata hujung minggu kita pergi bercuti kan kita ada banglo dekat seluruh negara terutama dekat Korea ni lagi pun sekarang dengan darurat kita kena kerja dari rumah sambil kerja tu boleh bercuti kita semua akan buat kerja dari rumah kata jin.hmmm kita nak pergi mana hyung Tae dan sana ok ke dah lama tak bawa anak anak Tae bercuti kata Taehyung.hope dan Momo pun ok kata jhope.hmm setuju juga dengan cadangan Hyung dah lama tak bercuti adik kerja je kata yoongi.ok kita bercuti dekat Jeju sebab banglo kita kat sana kan besar budak budak mesti suka sebab ada kolam renang ada taman lagi pun rumah banglo kolam macam taman tema kata jin
Semua setuju mereka akan bercuti ke jeju.namjoon Hyung ikut kan tanya jungkook apa punya soalan lah Kook mesti Namjoon ikut lagi Hyung kesian Namjoon asik duduk rumah je kata jin
Kita kan lagi 1 hari sebab hari ini dah hari Khamis kita akan ke Jeju hari Sabtu so hari ini kita akan pergi shopping kata Irene semua bersorak gembira yeay shopping kata team girl kids dan team girl.pasal shopping perempuan memang akan gembira kata Minho tu nak habis kan duit suami mereka suka lah nasib suami korang ni kaya tao kata yoongi dengan berlagak nyaTapi Hyung Namjoon Hyung tengah tido kata seojun hmmm kamu semua pergi biar Hyung je yang jaga kata jin.lagi pun kejap nak periksa Namjoon kamu semua pergi je lah kata jin.sayang ok kan kalau saya tak pergi yea ok kata nayeon.tuan jin pergi saja lah shopping kami kan ada kata bodyguard Namjoon lagi kami ni bujang so masa kat sana boleh shopping kata bodyguard Namjoon.lepas je tuan periksa tuan Kim pergi je lah shopping ok kata bodyguard Namjoon lagi.
Ok baik lah tapi kalau apa apa call kami cepat kata jin.ok jangan risau lah tuan kata bodyguard Namjoon.jangan panggil saya tuan panggil Hyung je kamu semua pun sebahagian keluarga kami kata jin yea jangan lah panggil tuan kita semua sama saja kata Junho yang lain pun setuju dengan Junho dan jin
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Non-FictionKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...