Esok nya Yoona dan anak anak Namjoon sudah sampai ke Korea.mereka OTW ke rumah ke sini kata jin wow tak sabar nak jumpa budak budak dah rindu ni kata Taehyung.30 minit Yoona dan anak anak Namjoon pun sampai.uncle appa kami dah balik kata soobin.soobin jungwon minji dan hanni memeluk semua uncle untie mereka.mana appa tanya jungwon appa ada kat atas appa tak sihat kata yoongi.ok kejap lagi kita pergi bercuti kat Jeju kata Junho.wow betul yea tak sabar nya kata minji dan hanni sebelum tu pergi jumpa appa dulu kamu berempat dah siap kan kata jin.appa ikut kan kita pergi bercuti tanya hanni mesti lah ikut sayang tak akan uncle Untie nak tinggalkan appa kat sorang sorang kata jin.
Mereka naik ke atas cis terus lupa aku kata hati Yoona apabila anak anak tak perdulikan nya.appa kami dah balik kata soobin.kamu berempat datang dekat appa kata jin.nam ni anak anak nam anak anak Namjoon memeluk Namjoon setelah lama tak jumpa kami rindu appa kami tak akan tinggalkan appa lagi kami akan jaga appa hingga kami tua kata jungwon.kami hanya mahu duduk bersama appa uncle untie haraboji dan harmoni saja kata soobin.
Kamu berempat pergi turun akan nak siap kan appa kan kita pergi kamu jungwon soobin dan team boy kids akan naik kereta bersama uncle minhyuk.minji Hanni dan team girls kids akan naik kereta bersama uncle seojun kata Minho boleh tanya nya lagi boleh kata semua anak anak team boy girl..Unnie kena tercegat kat situ pergi lah jumpa jantan kesayangan unnie tu kan esok unnie nak ke US dengan jantan tak guna tu so kenapa masih ada kat sini kata jungkook.unnie pergi lah lagi pun anak anak unnie lebih sayang kan appa mereka dari omma mereka yang kejam kata jungkook lagi.unnei tengah tunggu dia lah kata yoona.ooo tapi unnie tunggu kat luar kami nak bercuti dah nak bertolak dah kata jungkook.ok semua sudah bersiap kan tanya Junho dah semua budak budak tu dah ada dalam kereta kata yujin.ok jin bertolak kata jin dengan gembira.
Mereka memandu kereta sambil melambai tangan ke Yoona yang berdiri seperti orang minta sedekah di tepi jalan kerana menunggu jantan aka skandal kedua nya.15 minit kemudian jantan itu pun sampai iaitu seug8ril maaf lambat sayang kata jantan tak guna itu.tak apa saya ok je kata Yoona kenapa awak tunggu kat dalam rumah kata jantan tak guna itu.hmmm sebab mereka nak bercuti ke Jeju Awak tahu mereka siap Perli saya dan jungkook halau saya dari rumah kata yoona.anak anak saya pulak terus lupa kan saya kata Yoona dengan marah.
Dah dah jangan sedih awak kan ada saya kata jantan tak guna itu.macam dengan bekas suami awak tanya jantan tak guna itu konon prihatin padahal saja nak jadi batu api dia tu macam tu je lah keadaan nya tak dapat buat apa apa saya dengar dia deman kata Yoona
Bersambung
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Não FicçãoKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...