60.Mr Kim💜

7 1 0
                                    

Tengah hari jin dan team boy yang lain ke hospital untuk melawat Namjoon.nam ini kami datang sorry lambat kata jin Hyung ada bawa bubur untuk Joon nayeon yang masakan mesti Joon suka kata jin.hyung suapkan yea hmmm mesti sedap kan Hyung suapkan air.joon boleh lagi dua tiga hari lagi jangan risau Hyung akan jaga Joon hingga Joon balik nanti Hyung akan suruh nurse yang jaga Joon semasa kami pergi ke pejabat kata jin.

Joon mesti Bosan baring je Hyung Joon bersabar sebab Joon terlalu lemah dan tak boleh nak duduk di wechair jadi Hyung tak boleh nak bawa Joon jalan-jalan kata jin lagi.hyung ni Tae bawa kan buku mari Tae baca kan mesti Hyung suka cerita ni kata Taehyung pulak.Nanti Hyung akan bawa ke hospital mata hospital milik team kita tao iaitu Dr hyunsik dia boleh pulihkan mata Joon nanti Joon dah dapat lihat semula kata jin wow betul ke Hyung tanya jhope yea betul kata jin.

Skip
Joon kami balik dulu yea kata nanti kami datang lagi esok petang lepas balik dari kerja kata yoongi.hyung pun sama jaga diri apa apa bagitau kami pesan taehyung yea adik ku Hyung tahu kamu semua jaga isteri Hyung dan anak anak hyung ok kata jin yea kami akan jaga kata Jimin.yea ke Hyung jaga bukan Hyung nak ngorat kata jungkook eh eh mana ada itu isteri taetae tak akan Hyung nak ngorat isteri jin Hyung  Hyung dah kahwin lah kookie ni jangan merepek hahahahha Kook gurau je kata jungkook.relaks jiminie jangan marah kata Taehyung pula.mana ada jimin marah kata jimin.

Selepas itu ada seorang orang tua kejam jahat  datang ke wad Namjoon jin hantar team boy turun bawah sebab kalau turun bawah naik lif kena ada kad hanya jin saja ada kad.hi  tuan Kim ingat saya tak hmmm mesti tuan tak ingat kan saya adalah pemilik syarikat wusang aku terlepas dari penjara kata si tuan itu.kau lah punca aku masuk penjara tapi nasib aku dah lepas aku akan pastikan kau bertambat sakit dan tersesak kau tak layak untuk hidup kata si tua kejam itu.Ok lah aku malas nak lama lama dekat sini bye bye kata si tuan kejam itu.dia pun keluar dari wad namjoon.selepas berapa jin kembali Joon sorry lambst kata Jin.joon jangan risau ok Hyung ada je ni Joon tido kata jin.

Esok nya pulak sekali lagi nurse palsu itu masuk ke dalam wad Namjoon untuk buat sesuatu yang jahat.nurse gila itu diarahkan suntik ubat racun supaya Ni makin sakit dan tenat dan tak akan pulih dan akan pergi dengan cepat.hi tuan Kim saya hanya nak masuk ubat saja kata nurse gila itu dia pun suntik pada wayar dan lengan Namjoon selepas dalam berapa saat Namjoon secara tiba tiba sesat nafas dan nurse tersenyum jahat dan pergi begitu sahaja.masa ini jin pergi berjumpa dr kang di pejabat nya bodyguard pergi beli makanan.mereka juga tak tahu yang nurse yang mereka bagi izin masuk orang jahat.

YOONGI dan yang lain sudah datang ke hospital untuk melawat Namjoon hari mereka semua cuti hujung tahun.yoongi masuk terlebih dahulu terkejut tengok Namjoon sesak nafas dan menahan kesakitan yoongi dia pantas menekan loceng kecemasan untuk panggil nurse bertugas  dan Dr

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now