49.Mr Kim💜

14 4 0
                                    

Malam pun telah tiba  wah  bau pun dah sedap bila makan mesti sedap ni kata jimin.sudah semestinya sedap tengok siapa yang masak kata jin.eh eh hope pun tolong ok kata jhope.cis bagi credit dekat diri sendiri saja kata yoongi pulak.suka hati lah kata jin dah dah jangan nak gaduh kita hari ini nak bergembira tak lah nanti ada yang bad mood kata tuan Kim.ok maaf kan kami appa kata 2seokyoongi.hyung mana Namjoon Hyung tanya jungkook hmm tengah tido lagi kata junho.ok ok kata jungkook

Kejap lagi Hyung bawa Namjoon turun kata jin.eh eh tak apa biar Kook je yang bawa Namjoon Hyung turun kata jungkook kalau Hyung tinggalkan makanan yang sedap bakar ini takut nanti hagus kata jungkook.ok kami ikut Kook tolong Kook bawa rapmon Hyung turun kata jimin.ok baik lah itu pun kalau Namjoon hyung dah bangun kata Taehyung jom kita pergi tengok kata jimin mereka bertiga naik ke atas.hmm Namjoon Hyung masih tido lagi lah kata jungkook tak apa lah Kook mungkin sebab Namjoon tak sihat sebab Namjoon belum bangun lagi kita bagi je Namjoon Hyung rehat ala kata lepas kita makan kita main game dekat bilik Namjoon Hyung kata jimin hmmm bijak idea kau Chim kata taehyung betul betul   apa yang alien Hyung Tae kata kan kata jungkook.

Mereka bertiga kembali ke bawah dan ke luar wow semua dah di masak tanya Taehyung dah sayang jom makan kata sana ok baik lah kata Taehyung Namjoon belum bangun lagi ke tanya yoongi yea Hyung Namjoon Hyung masih tido kata Taehyung.sebenar nya Namjoon sudah bangun dari tido tapi dia buat  buat tido kerana dia tak mahu join party BBQ dan menyusahkan keluarga nya.dia rasa sedih sebab dia sudah tak mampu  jadi seperti dulu boleh berjalan bercakap uruskan diri sendiri dan dia sangat sedih sebab dia cedera parah dan sakit hingga tak boleh bangun.

Walaupun dia tak mampu bergerak seperti dulu dia tetap mahu mencuba mendapat kan wechair yang berada di sebelahnya dia mahu usahakan sendiri dia tak mahu susah kan sesiapa dia mahu ke toilet dia berusaha dan tetap berusaha dia dapat juga tarik wechair nya mahu bergerak ke atas wechair tetapi malang buat kali ke 3🐨jatuh dari katil yea membuat kaki kiri nya yang cedera makin parah dan Kaki kanan memang dah tak ada.kerana tidak tahan dia tak sengaja terbuang bom kecil di atas lantai bilik nya.

Namjoon terbaring di atas lantai dia tak mampu untuk bangun kerana dia sangat lemah dan sakit yang berada di luar tak mendengar apa apa mereka sedang makan.namjoon pulak tak memanggil mereka kerana dia tak mahu susah kan mereka lagi.bukan sekali dia terbuang  bom kecil atau besar merata rata sudah banyak kali dia fikir mesti keluarga nya  sudah untuk jaga nya sebab itu dia buat keputusan untuk berusaha sendiri.

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now