46.Mr Kim💜

12 2 0
                                    

2 jam kemudian mereka pun sampai ke rumah yang mereka beli di  Jeju.wow besar rumah kita ni seperti istana kata jimin.mesti lah tengok siapa yang pilih kata jin dengan bangga wow bila dah di ubahsuai lagi cantik dan besar kata jhope.uncle kenapa appa nampak lemah je tanya soobin.appa tak sihat demam dari semalam kata jin jangan risau nanti appa akan ok kata jin lagi.dah kamu pergi masuk dalam dengan yang lain uncle nak bawa appa naik atas kata jin lagi.

Seperti biasa Namjoon perlu memakai oksigen dan bantuan penafasan setiap masa supaya Namjoon tak terlalu lemah dan seksa nafas.joon ada nak cakap apa apa ke tanya jin.tapi Namjoon tak menjawab tapi mata Namjoon berkaca dan Jin perasan Hyung tahu Joon masih sayang kan Yoona kata jin.dah Joon ada kami ada anak anak Joon kata jin dah rehat ok kata jin lagi.lee sooman aka orang tua tak guna jumpa bomoh dia mahu sihir tuan muda Kim supaya sakit makin teruk.ooo tuan sooman dah tak ada duit masih datang sini kata bomoh tua itu.

Tolong sikit yea aku masih ada duit dah jangan banyak cakap aku nak kau sihir lelaki ini aku nak dia sakit lagi teruk hmmm yea baik lah dia akan jatuh dari katil kepala akan bergegar seperti kena renjatan elektrik dia akan makin keras dan makin sakit kata bomoh tua tak guna itu 5 minit dari sekarang sihir akan bermula kata bomoh tu lagi.
Mereka semua berada di bawah tingkat 2 ruang tamu depan tv Namjoon tengah tido.sedang mereka tengok tv.namjoon berada dalam bilik tersedar dia rasa sakit di dada jantung nya kembali sakit setelah lama tidak sakit dia kena serangan jantung dan sihir secara serentak.

Dia mahu memanggil yang lain tapi suara tak keluar tangan langsung tak bergerak dan tidak  tunjuk tidak balas oksigen bantuan penafasan dan tiup di pakai pada nya tiba tiba tanggal dengan sendiri Namjoon juga bukan saja sakit bahagian dada dan kena serangan jantung tetapi dia batuk sangat teruk sampai keluar darah Namjoon mula seksa nafas Namjoon terjatuh dari katil secara tiba tiba dia seksa nafas tahan kesakitan kepala bergegar seperti kena renjatan elektrik hanya Namjoon saja dapat rasai orang lain tak tahu Namjoon seperti kena renjatan elektrik.

Mereka yang di tingkat dua terkejut apabila bunyi sesuatu jatuh Hyung apa yang jatuh kata jhope entah tapi bunyi dari bilik Namjoon kata Junho mereka semua bergegas naik ke atas team girl bawa budak budak bersama bodyguard Namjoon dan bodyguard mereka semua pergi shopping dan menjaga keselamatan team girl and kids
Masuk je bilik Namjoon terkejut Namjoon sudah di atas lantai.

Joon kenapa ni Joon jin dan yang lain mula risau.kook Tae dan jimin tolong Hyung angkat Namjoon kata jin.baik Hyung kata 3 maknae trio itu.walaupun mereka sudah ada anak dan berkahwin  mereka bertiga tetap dipanggil maknae.
Kamu keluar sebentwe yoongi dah jhope stay dalam bilik kata jin.hobi yoongi tolong Hyung kata jin lagi.nak tolong apa Hyung kata sope.yoongi tolong pegang tangan kiri hobi pegang tangan kanan kata jin.baik lah Hung kata sope(suga&jhope)

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now