Hyung hari ini hingga Joon dapat keluar Hyung tak payah teman jaga Joon lagi ok Joon tahu Hyung dah lama teman Joon Hyung rehat je kat Umah fokus dengan syarikat kita dan keluarga Hyung kesian nayeon dan anak anak Hyung kata Namjoon jangan risau kan Joon dah ok kata nya lagi.tapi Joon Hyung kan Dr so tu tanggungjawab Hyung untuk jaga Joon kata jin.tapi nayeon dan anak anak Hyung lagi penting kata Namjoon.
Jangan risau lagi ramai bodyguard dan Dr ada so Joon tak apa apa jooon dah banyak susah kan Hyung dan kamu semua please Hyung kata Namjoon baik Joon kalau itu apa Joon nak tapi bila Joon dapat keluar Hyung tetap akan merawat Joon dan jaga Joon kata jin.
Lepas je habis melawat mereka balik ke rumah.pada pukul 11 malam Jinwan aka si setan kejam datang ke hospital
Bagus bodyguard Namjoon tiada kerana mereka pergi makan McD itu pun sebab Namjoon yang suruh kerana dia tahu Mesti bodyguard Namjoon belum makan malam.Kaki kanan Namjoon cedera digantung atas besi leher di balut jadi dia hanya boleh padang atas padang kiri kanan boleh tapi akan terasa sakit.jinwab masuk ke wad Namjoon masa tu Namjoon tengah tido apabila ada orang masuk ke wad nya dia fikir nurse Dr atau bodyguard rupanya si jahat.hi Namjoon panggil Jinwan apa kau nak kenapa kau datang sini kata Namjoon.
Aku datang melawat adik tiri aku lah kata Jinwan adik aku bukan adik kau kata Namjoon.kau pergi dari sini kata Namjoon haih kau Joon dah macam ni pun masih marah dan benci aku ke kata JinwanKau marah Mesti sebab Yoona tinggalkan kau kan nak tahu kami berdua dah berhubung sebelum kamu berdua berpisah lagi kami suka sama suka dan kami dah kahwin kata Jinwan dia sengaja bagitau nak buat Namjoon marah.aku kata pergi dari sini aku tak mahu tengok muka kau kata Namjoon
Ok ok aku pergi aku tak nak adik aku ni makin sakit hahahahah aku akan pastikan aku dapat anak anak kau kata jinwan.kau jangan nak ambil anak anak aku cukup lah kau rampas isteri aku kata namjoon.apa apa je kau bukan boleh buat apa pun aku pun dah tak boleh lindungi anak anak kau dengan keadaan kau yang macam tengok nak bergerak pun tak boleh.Lepas itu jinwan gelak jahat bye bye mungkin nanti kau tak dapat tengok anak anak kau sebab mereka akan jadi milik aku kata Jinwan bye bye adik ku kata Jinwan.
Bersambung
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Non-FictionKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...