23.Mr Kim💜

11 3 0
                                    

Yoona mahu keluar Namjoon memegang tangan Yoona tolong kembali kepada saya tolong lah saya janji akan jaga awak dan bahagia kan awak kata Namjoon walaupun keadaan yang berbalut di leher dan kaki dia masih mahu berusaha untuk memikat hati bekas isteri nya itu.dan Yoona pulak tepis tangan Namjoon dengan kasar bahagia kan aku jaga aku kau tu patutnya sedar diri tengok keadaan kau sekarang tak boleh berjalan nak uruskan diri sendiri tak mampu kalau nanti kau terlantar nanti aku kena jaga kau lah apa lah kau akan menyusahkan aku so aku tak akan kembali kepada kau dan aku akan guna cara jahat untuk dapat kan anak anak kau faham.

Jinwan dapat pulak lepas dari bodyguard Namjoon dia memukul semua bodyguard Namjoon dengan kayu dengan cara mereka tak sedar dia datang dari belakang.kau jangan pegang tangan isteri aku kata Jinwan.awak masuk kereta saya yang settle kan kata jinwan.kau lah punca Yoona tinggalkan aku kata namjoon.hhahaha Jinwan gelak jahat.dia pun menendang Namjoon hingga jatuh ke lantai.
Padan muka kau appa uncle jerit budak budak itu.namjoon tak mampu nak bangun Jinwan memijak kaki Namjoon yang cedera itu.nanti aku akan ambil anak anak kau faham kata Junwan

Jangan mimpi kau dapat anak anak aku kata Namjoon.apa kau boleh buat dengan kaki kau yang patah ni senang je aku nak ambil 4 anak anak kau yang tak berguna ni kata junwan sebelum dia pergi dia sepak namjoon.appa appa jerit jungwon jangan risau appa ok kata Namjoon.petang semua sudah pulang ke rumah masing-masing walaupun mereka risau dengan Namjoon tapi Namjoon sendiri cakap dia tak akan apa apa.sayang kenapa ni tanya nayeon saya risaukan Namjoon kata jin.

Saya pun risau sayang tapi bodyguard Namjoon ramai boleh jaga Namjoon dan anak anak nya kata nayeon.masa ini Namjoon berehat di dalam bilik kerana keadaan sangat lemah disebabkan kejadian tengah hari tadi.dia menyuruh semua balik kerana dia tidak mahu menyusahkan mereka lagi pun mereka sudah ada keluarga sendiri dia tak nak menganggu kebahagiaan keluarga nya sendiri.appa bin masuk kata soobin masuk lah sayang kata Namjoon appa ok ke tanya soobin yea appa ok jangan risau uncle bodyguard semua dah pulang kata soobin OOO bagus lah kamu pergi masuk tido ok kata Namjoon.

Nanti esok kita pergi beli barang sekolah bersama dengan yang lain lepas tu kita pergi bercuti kata Namjoon kata Namjoon adik adik mana tanya Namjoon ada dalam bilik ok baik lah dah jangan risaukan appa kata Namjoon.kaki Namjoon kembali sakit kerana dipijak oleh Jinwan dia langsung tak boleh bergerak.

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now