40.Mr Kim💜

12 4 0
                                    

Sulie balik pukul 5 pagi  ok sayang jumpa esok kata sulie.sulie masuk ke bilik tido nya dia tidak tido bersama Namjoon sebab tak boleh nanti dia terkena bom besar yang busuk.esok nya seperti biasa tuan Kim saya bersihkan tuan muda saya mandi kan sekali kata minhyuk.ok oppa saya sudah masak kan bubur untuk oppa kata sohee.mari saya suapkan kata sohee eh eh kamu semua pergi makan biar saya saja yang suapkan saya isteri dia kata sulie.

Sayang makan yea kata sulie dia masuk racun yang akan buat tuan muda Kim sakit perut.ok dah habis bagus ni minum air kata sulie.kau boleh tolong saya beli kan barang ni kata sulie.boleh je kata minhyuk biar saya saja yang pergi beli kata minhyuk ok baik lah kata sulie.malam nanti  appa omma saya datang kamu tolong saya kemas rumah saya akan masak kata sulie baik lah cik muda kata sohee.malam itu dia orang tua tak guna datang ke rumah Namjoon
Ooo omma dan appa dah sampai masuk lah kata sulie.

Wah cantik rumah kamu ni sayang kata betina tua itu ala biasa lah tengok lah kahwin dengan siapa CEO syarikat terbesar kata sulie.mana suami kamu tu tanya jantan tua itu pulak OOO ada dalam bilik kejap sulie bawa dia keluar kata sulie.sayang omma appa dah sampai jom saya bawa awak keluar omma dan appa nak jumpa menantu kesayangan mereka tipu sulie.letak dia kat sini kata sulie baik cik muda kata sohee dia terpaksa lah dengar kata si betina penipu walaupun dia tak nak yea lah takut mereka cedera kan Namjoon kata dia yang dia dah anggap sebagai oppa kerana sentiasa membantu nya.

Malam pulak mereka dinner wow sedap kamu masak puji betina tua itu.suami kamu tak makan ke tanya betina tua tak omma pun tahu dia sakit teruk kena makan bubur sahaja kata sulie.kenapa tak bawa suami kamu ke sini tanya jantan tua.hmm ala appa macam tak tahu lepas dia makan mesti bom besar melepas kan sebab tu sulie letak dia dalam bilik kata sulie.sulie nanti ada petunjukan fashion dekat Paris kata perempuan tua itu yea betul so siapa jaga Suami kamu.keluarga dia lah yang jaga kata sulie esok sulie hantar lah kat rumah Hyung dia yang pertama Junho oppa bukan dia je jangan semua akan jaga mereka berkumpul dekat rumah rehat mereka kata sulie.

Appa omma tido lah sini esok balik lah lagi nanti kita cuba 3 bulan sebab sulie dekat Paris dengan GD lama kata sulie ok boleh ke kata dua Orang tua itu.jantan tua itu main masuk bilik Namjoon kamu keluar arah lelaki tua itu.tuan nak buat apa tanya bodyguard Namjoon bernama han kau tak payah sibuk lah kata lelaki tua itu.dia pun Mengunci supaya niat jahat tak kantoi.
Hi Namjoon aku nak kau bagi aku 1 bilion untuk selamatkan syarikat aku kata lelaki tua sejak aku tak jadi menteri syarikat aku jatuh ini semua salah kau dan aku nak kau bagi aku satu bilion kata lelaki tua itu.

Walaupun dah teruk kau kena tapi kau masih boleh hidup tapi malangnya kau cc hajajaj aku suka tengok keadaan kau macam aku boleh ambil kesempatan dengan keadaan kau yang dah lumpuh ni kata lelaki tua itu dah sign aku lupa kau kan dah keras Lumpuh nak gerak kan tangan pun tak boleh aku ni sebenarnya tak ingin jadi kan kau menantu tapi kerana duit terpaksa lah
Kesian boleh padang atas je kata lelaki tua itu lagi.

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now