41.Mr Kim💜

12 2 0
                                    

Kau nak cakap apa apa ke tanya lelaki tua tak guna itu OOO aku lupa kau kan dah bisu mana boleh nak bercakap hahaha kau tahu tak aku memang aku sangat suka musuh aku jadi macam ni menderita nanti aku akan sihir kau buat kau lagi teruk mungkin lagi keras kerana aku rasa kau tak berapa keras ok bye bye aku nak turun malas nak lama lama kat sini.sohee dengar apa si lelaki tua tu cakap tak guna punya lelaki tua tak apa aku akan bagitau dengan lain nak sohee masuk ke bilik Namjoon

Oppa jangan risau ok kami akan pasti rancangan orang tua anak beranak tak akan berjaya kami akan lindungi oppa kata sohee kepada Namjoon oppa nya.
Saya bagi makan ubat nanti oppa rehat kata sohee.lepas tu Namjoon tido lepas di beri ubat.minhyuk dan bodyguard Namjoon sudah balik sohee bagitau mereka dan bagitau dalam group terang rancangan si lelaki tua dan anak beranak dia.tak guna kau sooman aku akan pastikan rancangan kau gagal kata yoongi lepas dapat tahu apa rancangan si lelaki tua itu dari soheee dan yang lain

Hyung kena rancang cepat Namjoon dalam bahaya dan mereka yang bersama Namjoon kata jhope.junho Hyung ada rancangan ke tanya yoongi kejap Hyung rasa ada jom duduk Hyung nak bagitau apa rancangan Hyung kata Junho.esok sulie menghantar ke rumah banglo Namjoon.hi Joon semua ada dekat sini semua rindui jooon kata jin dah kau tunggu belah lah nanti lelaki simpanan kau tu tunggu kata jin.jom kita masuk jooon kata jin lagi.yeay Hyung dah sampai kata jimin.kamu kejap Hyung nak periksa Namjoon kata jin hmmm ok 5 minit kemudian ok jom ok tiada apa cedera setakat ini kata jin.

Kami gembira Joon dah sampai kami risau kalau perempuan tak guna tinggalkan Joon sorang sorang dekat kondo kata yoongi.jom mesti rindu masakkan unnie kan unnie ada masak bubur paling sedap untuk Joon kata Irene.hyung kenapa Namjoon Hyung macam takutkan sesuatu tanya jungkook.sohee ada apa apa yang terjadi tanya yoongi dia juga perasan Namjoon nampak takut.sohee minhyuk cerita apa yang terjadi pagi tadi.cis tak guna punya perempuan kata yoongi dengan marah.tiba tiba tuan muda Kim seksa nafas  semua mereka terkejut dan penik cepat kita bawa Namjoon masuk bilik bawa kan beg perubatan Hyung kata jin kepada  taehyung ok baik lah Hyung kata Taehyung.

Kamu tunggu kat luar kata jin.jin memakaikan Namjoon oksigen,bantuan pernafasan dan tiup supaya Namjoon tak sesak nafas.kamu semua boleh masuk bilik ni tapi jangan bising-bising pesan jin.joon jom makan kata jin.dia tidak boleh buka mulut kerana keadaan nya sangat lemah.jangan sedih yea nam kami sentiasa ada kata jin kepada adik nya dia tahu adik rindu anak anak nya dan masih sayang kan bekas isteri nya Yoona.oppa ni ada benda nayeon nak bagitau kata nayeon apa dia tanya yang lain yang berada di ruang tamu ni Yoona unnie akan balik Korea esok sampai lah kata nayeon.bagus lah tu sebab Namjoon rindu dengan anak anak dia kata Taemin.

Lepas tu dia akan ke US kembali sebab dia balik sini kerana budak budak tu asik sibuk appa mereka je sebab tu Yoona nak balik sini kata nayeon dan tengok dia dengan siapa yoona dengan seugirl OOO patut dia bercinta dengan perjenayah kata jungkook.tak apa Kook nanti Yoona unnie akan menyesal nanti dia akan kembali kepada Namjoon kata jhope.harap begitulah kata jungkook

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now