15 minit bersiap ok kamu pergi dengan uncle seojun kata Namjoon baik lah appa kata anak anak Namjoon.sampai hotel itu namjoon disambut oleh member boy dan semua tetamu VVVIP
wow handsome lah Hyung hari ini puji jungkook.macam Hyung kan kata jin perasan je kata yoongi jealous lah tu kata jin tak ada maknanya nak jealous kata yoongi dah dah jangan gaduh mana handsome biasa je ni kamu semua lagi handsome kalau nam ni Hyung tak akan lah Yoona tinggalkan Joon kata NamjoonOk terima kasih kerana hadir untuk makan malam hari ini kata pengacara majlis iaitu minyu.jadi kamu semua boleh lah pergi ambil makanan sambil dengar ucapan daripada CEO Kim holding entertaiment Tuan Kim Namjoon kata minyu semua tepuk tangan Namjoon bangun dan tunduk hormat dia pun memberi ucapan selama 10 minit.
Sayang i dengar bekas suami you buat dinner kata junwan yea i tahu kata yoona.dah tak payah fikir pasal dia buang masa je kata Yoona mereka berdua bercium walaupun belum kahwin.i dah upah orang untuk culik anak you kata junwan wow cepat yea bertindak kata Yoona mesti lah sayang kata junwan.tapi dia boleh je lindungi anak anak dia tu awak pun tahu dia ramai bodyguard kata junwan.jangan risau sayang i dia tak akan dapat lindungi anak anak dia kerana dia you tengok lah nanti kata junwan
I tak kisah you nak buat apa pada dia i akan sokong you walaupun benda itu tidak baik kata Yoona.yoona dia sudah di sihir supaya tinggalkan Namjoon dan percaya dan suka pada junwan.3 kemudiannya dinner pun tamat ok nam nak balik budak budak tu pun dah mengantuk kata namjoon.ok jumpa esok kata jin.ol baik lah kata Namjoon.
Sampai je rumah dah kamu semua naik atas tido ok walaupun esok kamu mula cuti sekolah kata Namjoon lagiEsok OOO sampai pun unnie jaga kan mereka yea kata Namjoon kepada kakak sepupu nya.ok jangan risau kata Wendy bawa kereta tu hati hati pesan Wendy yea tahu kata namjoon.semasa penjalanan ke pejabat nya semasa keluar dari simpang sebelah kiri tiba tiba ada sebuah lori kayu Namjoon mahu mengelak tapi tak boleh kereta juga tak boleh nak break kereta Namjoon hilang kawalan dan kereta dirempuh oleh lori kayu itu.
Kereta Namjoon hancur teruk Namjoon cuba keluar dari kereta nya malang kaki kiri tersepit.dia tak mampu buat apa apa dan pengsan.orang ramai membantu Namjoon dan menelifon ambulan 15 minit kemudian ambulan sampai bawanya ke hospital milik nya sendiri
Bersambung
#btsot7
#apobangpo
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Non-FictionKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...