48.Mr Kim💜

14 1 0
                                    

Petang team girl dan yang lain sudah balik dari shopping selamat 7 jam
Mereka sampai je rumah terus rehat di ruang tamu.wow sayang beli apa tanya jin ala biasa baju kasut beg kata nayeon.kami beli satu shopping mall appa kata yeonjun.wow Kalau beli satu shopping pokai lah appa kata jin.dah kamu semua duduk makan kuih waktu petang kata jin.kejap lah oppa penat kata Jihyo.hyung jimin ada cadangan kata jimin.

Cadangan apa jangan bagi cadangan yang merepek sudah kata suga.yea setuju apa yang yoongi Hyung kata kan kata taemin.ini bukan cadangan merepek apa kata kita buat party BBQ kita ajak geng kita sekali kata jimin hmm yea tak ya juga kan bijak cadangan ini kata jin.hmmm tak sangka jimin bijak seperti Hyung tapi Hyung lagi bijak lah kata suga.cis sempat lagi puji diri sendiri kata jimin.bahan makanan untuk BBQ dan makan ringan bersama minuman  pun kita dah ada tinggal sediakan sahaja kata  Junho.ok kita buat esok kata jin.semua setuju buat BBQ esok.

Dalam jin chatroom group jin membuat jemputan ke party BBQ di rumah banglo mewah mereka di Jeju.ramai yang akan hadir ke party BBQ esok.hari ini mereka tengok movie ceria hantu Korea yang tak berapa nak seram tapi sebab movies itu viral famous dan best termasuk kelakar mereka tengok sambil  makan popcorn team kida boy and girl sudah tido yang dewasa ibu bapa mereka belum tido kerana movie habis pukul 5 pagi sekarang baru pukul 1 pagi.

4 jam kemudian 5 pagi baru semua masuk tido bilik masing masing.mereka tido dengan gembira sekali dan nyenyak
Selepas matahari pun muncul pukul 1 tengah hari baru semua bangun tuan Kim tuan Jeon puan Kim puan Jeon datang pun semua masih tido mereka sampai awal pagi saja nak buat surprise untuk anak menantu mereka sebab mereka pun akan bercuti yea lah  darurat kat akan semua kena duduk rumah selama berbulan bulan kerana coudi 19.virus ini adalah sejenis virus yang berbahaya jika terkena virus akan seksa nafas dan kalau tahap teruk sampai kena masuk ke wad ICU yang merah dan ada juga sampai koma berapa tahun.

Untuk elakkan terkena virus coudi 19 semua orang kena duduk rumah kalau nak keluar untuk perkara penting saja dekat. Jeju tiada lagi virus coudi 19 ni tetapi lockdown seluruh dunia termasuk daerah yang tidak kena virus itu supaya tak nak merebak kena lah buat lockdown seluruh negara buat termasuk Korea selatan ini.ada negara siap tukar pemimpin lagi iaitu negara malaysoa negara yang dipimpin oleh badut fraud dan raja nya pun sama fraud.enth macam mana ketua fraud ni boleh jadi pemimpin negara dah lah pilih menteri yang bodoh gila patut lah negara tak maju sebab ada pemimpin bodoh kata suga.

Tak sangka kat dunia ni pun ada negara bodoh kata jhope apa nama negara tu hyung tanya jhope nama negara tu adalah maloyia(Malaysia)hahahah kelakar nya nama negara macam nama jamban je kata jhope lepas hobi gelak diikuti oleh yang lain pun ikut ketawa sebab nama negara itu pelik sangat 🤣🤣🤣🤣so jangan kita pergi negara maloyia nanti kita jadi boleh seperti rakyat dan pemimpin mereka kata suga
Wow rakyat mereka pun bodoh ke tanya jimin.mesti lah sebab rakyat mereka suka kalau pemimpin bodoh hancur kan negara slogan negara mereka bersama mahiyodun yosub menuju kehancuran 2020 hahahahah nama slogan pun dah tahu negara tu akan hancur bersama pemimpin penipu
Kata jin.

Macam mana Hyung tahu semua maklumat negara pelik tu Hyung ada kawan duduk dekat sana tanya jhope mana ada seach Google lah kata yoongi

Bersambung
#btsot7
#armyot7
#bangtanot7

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now