39.Mr Kim💜

11 3 0
                                    

Skip
1 bulan kemudian berlangsung lah majlis perkahwinan palsu Kim Namjoon dan Lee sulie.hyung betul ke apa yang kita buat ni tanya jhope.jangan risau rancangan kita mesti berjaya.ok setelah 10 minit Namjoon dan sulie merekah telah sah jadi suami isteri palsu kenapa palsu kerana mereka mahu perangkap sulie kerana beliau terlibat dalam aktiviti haram jadi untuk perangkap si betina itu perlu beri apa dia nak sulie senang nak di perangkap kerana dia suka kan Namjoon.mereka juga akan letak 7 bodyguard untuk jaga Namjoon dan ada berapa orang yang akan menyamar menjadi pembantu di rumah Namjoon supaya si sulie dan rakan subahat nya tak melakukan apa apa terhadap Namjoon.

Ok thank semua kerana hadir kata sulie aka betina penipu nanti bila nak melawat Namjoon datang je ke kondo yang Namjoon beli kata sulie.kamu semua tolong bawa barang kata sulie baik  cik muda.sayang kita balik yea kata sulie dengan lakonan kayu nya.
Kejap aku nak cakap dengan adik aku kata jin aku tak nak kau panggil aku oppa faham kata jin kepada sulie dengan tegas.joon esok Hyung dan yang lain datang melawat Joon jangan risau sementara je Joon dengan perempuan gila tu kata jin kepada adik nya iaitu Namjoon.

Esok aku dan yang lain datang melawat adik aku jadi kau tak perlu siap kan makanan aku Dan yang lain akan beli makanan untuk Namjoon sahaja untuk kau pandai pandai lah kata jin.joon Hyung pergi dulu yea kata jin.sampai je ke kondo thank semua sebab tolong kata sulie kamu bibik yang Dr jin cakap tu yea kata sulie.yea saya lah nama saya
Park sohee kata sohee dan yang ini doyoung kata sohee ok kamu berdua boleh lah pilih bilik yang kamu suka kat dalam rumah banyak bilik kata sulie.
Sayang jom kita masuk bilik kata sulie

Cik muda biar saya tolong tuan muda Kim baring atas katil cik muda mesti penat kata bodyguard Namjoon dia tahu sulie jahat sebab dia yang nak baring kan namjoon.ok thank saya nak mandi kejap kata sulie.tuan Kim jangan kami semua bodyguard tuan Kim ada saja si sini kata bodyguard Namjoon bernama minhyuk.lepas je perempuan penipu tu mandi dah tido rupa nya kata perempuan jahat itu.tak apa buat masa aku tak akan seksa kau tunggu je nanti tak lama kau bahagia kata sulie dengan jahat.

Dia pun menelifon rakan aka jantan simpanan dia GD sayang datang ambil i lepas kita keluar pergi kelab dia dah tido kata sulie.baik lah sayang you siap i akan OTW ambil you sekarang kata GD.
Dia siap dengan pakaian tak cukup kain
Kamu semua jaga kan tuan Kim saya nak keluar kata sulie.mereka hanya menjawab ok dan dalam hati mereka mesti nak buat maksiat dengan jantan tak guna kata hati mereka yang lain

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now