22.Mr Kim💜

11 3 0
                                    

Namjoon di dalam bilik dia tak boleh tido dia rasa diri nya tak berguna dia.dia rasa diri nya tak layak jadi appa dan bahagia kan anak anak nya.namjoon masih sayang kan Yoona dia akan berusaha dapat Yoona semula walaupun dia tahu Yoona tak akan terima dia semula terutama dengan keadaan dia yang sekarang ini.

Esok nya jin dan teamboy and girl sudah masuk pejabat semula.namjoon sudah bangun awal.joon dah bangun mari sarapan kata jin.baik lah Hyung Joon duduk rumah rehat ok Hyung tahu Joon bosan tapi kalau Joon nak cepat sembuh kena duduk rumah rehat kata jin.yea Hyung Joon tahu kata Namjoon
Yang lain pun turun setelah 30 minit bersarapan mereka semua kecuali Namjoon ke pejabat.di rumah mereka Ada pegawal yang menjaga dan bodyguard Namjoon pun ada.so tak perlu risau jika ada orang jahat kerana bodyguard semua kuat dan juga askar yang hebat.

Yoona dan junwan datang ke rumah bekas suami iaitu Namjoon dan team nya.awak ramai bodyguar dia kata Yoona jangan risau you kan bekas isteri dia kalau you kata nak jumpa Namjoon mesti mereka bagi kata Jinwan ok baik lah.maaf cik siapa tanya bodyguard saya bekas isteri tuan rumah Kim Yoona kata Yoona OOO cik muda kenapa datang sini tanya bodyguard namjoon.nak jumpa Namjoon ada benda nak bincang kata yoona.ok boleh masuk kata bodyguard nya.maaf hanya cik muda saja boleh masuk tuan tunggu di luar kata bodyguard Namjoon.

Kau buat apa kat sini tanya mark.nak jumpa bekas suami i lah tak boleh ke.ok kejap saya tanya bos dulu dia nak jumpa kau ke tidak kata mark.tuan Kim panggil mark dia memanggil Namjoon yang sedang tengok tv.yea kenapa tanya Namjoon bekas isteri tuan nak jumpa kata Mark apa baik lah kata Namjoon.
Kenapa Awak datang sini tanya Namjoon.aku nak ambil anak anak aku bila mereka duduk dengan aku lebih selamat kau bukan boleh lindungi mereka pun kata Yoona dengan sombong.

Kenapa awak nak ambil anak anak mereka gembira duduk dengan saya tak akan izinkan awak ambil anak anak saya kata Namjoon.aku akan guna apa cara sekalipun untuk ambil anak anak aku faham kau patut sedar diri dengan keadaan kau sekarang ni kata Yoona.
Semua anak anak Namjoon dan anak anak team boy girl turun ke bawah mereka sudah bangun anak anak Namjoon semua ke arah nya mereka tak nak ikut omma mereka.

Apa omma buat kat sini bukan ke omma dah tinggalkan appa dan bersama jantan tak guna tu kata soobin.kamu jaga mulut kamu itu akan jadi bakal appa baru kamu kata Yoona.tak dia bukan appa kami appa kami hanya satu iaitu Kim Namjoon kata soobin yea betul cakap Hyung kata jungwon.ooo dah pandai melawan yea kata Yoona tak apa tengok lah nanti kata Yoona pergi begitu saja.

Bersambung

Mr CEO Kim Holding entertaiment Where stories live. Discover now