Jin memeriksa Namjoon di terkejut apa yang dia dapat tahu penyakit Namjoon.hyung kenapa ni kenapa dengan Namjoon tanya jhope.jin masih diam Hyung cakap lah jangan lah diam kenapa dengan kenapa tiba tiba Namjoon jadi macam ni tanya suga pulak.kita kena tunggu dr kang datang kata jin ringkas.dah yang lain boleh masuk kata jin.hyung Hyung kenapa dengan Namjoon Hyung tanya jungkook
Kita kena tunggu dr kang datang dulu nanti dia akan bagitau apa yang terjadi kata jin.15 minit kemudian Dr kang sudah sampai kebetulan memang Dr kang ada di jeju.dr kang masuk ke bilik Namjoon kamu semua tunggu di luar bilik biar saya dengan Dr Seokjin saja dalam bilik kata Dr kang mereka pun angkur dengan arahan Dr kang.dr betul ke Namjoon kena sihir tanya jin yea betul tu jin memang ada orang sihir tuan muda Kim kata Dr kang.saya dah periksa memang tuan Kim kena penyakit sihir membuat tuan Kim secara tiba tiba sakit dan seksa nafas kata Dr kang.
Macam mana kita nak ubat penyakit ni tanya jin.apa yang saya tahu penyakit sihir tidak ada ubat kata Dr kang.tapi Dr tak akan biarkan Namjoon macam ni saya tak sanggup keadaan adik saya macam ni kata jin dia menahan sebak sabar jin sabar kita kena sama sama dengan yang lain fikir.macam mana nak sembuh kan sihir dari tuan Kim kata Dr kang. Jin dan Dr kang keluar dari bilik Namjoon Hyung Hyung macam dengan Namjoon Hyung tanya Taehyung.dr kang menceritakan apa yang terjadi.semua terkejut dengan apa yang Dr kang bagitau.dr adakah kita boleh Tahu siapa yang hantar sihir kepada Namjoon tanya yoongi.
Saya rasa kita boleh tahu siapa yang hantar sihir tapi kita perlu pakar it kata Dr kang hmm jin Tahu yoongi maknae Line dan Junho Hyung mereka pandai bab komputer kata jin.hmmn ok bagi yoongi beberapa jam untuk tahu periksa siapa yang hantar sihir dan Junho Hyung dan maknae tolong Hyung sekali lepas ramai yang bantu lebih cepat kita dapat tahu siapa si tak guna yang kejam itu kata yoongi.jap yoongi ambil laptop kata suga.ok hmmm 3 jam kemudian OOO kerja mereka rupanya kata yoongi.
Hyung dah dapat kerja siapa tanya jimin dah jawab suga.sini tengok kerja siapa kata yoongi.ooo kerja dia rupanya kata Taehyung jadi mudah lah kita nak tangkap si tak guna ni kata Junho pulak
Guys sini kami dah dapat siapa yang sihir Namjoon Hyung kata Taehyung siapa siapa siapa tanya 2seok(jhope&jin)
Yoongi tunjuk laptop nya.apa dia mereka rupanya seperti yang Hyung jangka kata Minho.maksud Hyung suspek mereka ni yang sihir Namjoon tanya jin yup memang Hyung dari mula suspek geng tak guna tu siapa je yang akan guna sihir untuk kena kan dekat orang yang mereka benci.mereka akan sihir siapa saja orang yang mereka benci dan bantah kata mereka kata Minho.mereka tu memang kejam kata nya lagi.jadi kita tak boleh lepas kan mereka kena tangkap mereka cepat kata Minho lagi.Betul setuju kata Hyung kata yoongi jadi untuk perangkap jerung besar kita mesti tangkap ikan kecil dulu kata suga.maksud Hyung tanya jhope.maksud Hyung kita mesti tangkap orang orang bawahan mereka dan apabila kita dapat tangkap orang bawahan kita boleh dapat maklumat dari orang bawahan mereka kata jhope ha bijak pun ingat tak bijak kata yoongi.apa Hyung cakap kata jhope tak ada apa kat suga.
Bersambung
#btsot7
YOU ARE READING
Mr CEO Kim Holding entertaiment
Non-FictionKim Namjoon adalah Seorang CEO muda berumur 24 Tahun beliau seorang yang bijak dan bertanggungjawab Namjoon mempunyai 2 orang abang dan 2 orang adik iatiu Kim Junho 28,Kim Seokjin 26,Kim Taehyung 23 dan Kim dahyun 22 Namjoon mempunyai 4 orang ana...