Ryunjin'in bakış açısı
Ne yani şimdi, Jisung'suz bi hayat mı sürecektim. Onu daha yeni bulmuşken. En iyi dostumu kaybetmiştim. Ne yapacaktım şimdi. Elim ayağım boş duramam heralde. Dün o çocuk telefonu suratıma kapatmış olabilir ama ben bu olayın hikayesini çözücem. Jisung hayat dolu birisiydi, öyle kolayca vazgeçemezdi hayatından. Vardır bi sebebi. Üstüme hırkamı ve cebime telefonumu atarak evden fırladım. Ben yolda yürürken telefonum çalmıştı. "Alo Yeji?"
"Alo askım naber. Dün konuşacaktık aramadın beni."
"Şuan müsait değilim sonra konuşalım olur mu?"
"Yanlış birşey mi yaptım."
"Hayır hayır böyle düşünme. Bak eve geçeyim sana herşeyi anlatıcam tamam mı. Kapatıyorum şimdi."
Telefonu hızlıca cebime attım ve yoluma devam ettim.
Hastaneye nihayet geldiğimde hızlı bi şekilde danışmaya doğru yürüdüm. "Merhaba ben bir arkadaşım hakkında bişeyler öğrenmek için gelmiştim."
"Hastamız ile bağlantınızı öğrenebilir miyim?"
"O benim kardeşim gibiydi. Bişeyler öğrenmeden bırakamam onu."
"Anladım peki hangi hastamız için geldiniz."
"Han Jisung."
"Hanfendi korkarım ki hastamı-"
"Biliyorum o öldü. Ama o hayat dolu birisiydi. Kolay kolay öldüremez o kendini. Çevresi hakkında bir bilgi var mı."
"Efendim çevresi ile ilgili 3 adet telefon numarası bulunmakta. Kişilerin adı Lee Minho, Hwang Hyunjin ve Bang Christopher Chan."
"Harika numaraları alabilir miyim."
"Buyurun efendim."
"Teşekkürler kolay gelsin."
Kadının uzattığı kartı alıp direk olarak hastaneden fırlamıştım. Rasgele bi numarayı aramaya karar verdim. Numarayı çaldırdığımda karşı taraftan ses gelmişti. "Buyrun?"
"Hwang Hyunjin?"
"Evet benim nasıl yardımcı olabilirim."
"Benimle sizli konuşmana gerek yok. Ben Jisung'un eski ve ona değer veren bir arkadaşıyım. Onun öldüğünü bulan kişi ne yazıkki bendim. Detay arıyorum. Çünkü o hayat dolu biriydi."
"Adını öğrenebilir miyim?"
"Shin Ryujin."
"Peki Ryujin. Ben şuan işteyim. Saat sekiz gibi sana atacağım adrese gel o zaman konuşalım olur mu."
"Tabi."
"Tamam o zaman sonra konuşuruz."
...
(Anlaşılma ile bir gitmesi gerektiği için biraz kısa oldu.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor his | Minsung
FanfictionM: Bak Jisung, senin için saçımı en sevdiğin renge boyattım. Nasıl olmuş? H: Biliyor musun Min? Mor rengi seven insanlar hayatlarında bir kez olsun intihar etmeyi düşünmüşlerdir. H: Sen sakın o rengi sevme. Lakin bana soracak olursan ben mor rengine...