10. Bölüm

12 3 2
                                    

Bölüm şarkısı "Meyhaneler"

Marcinadan....

Sonunda itiraf etmişti beni kıskanıyordu "ama neden" bana daha da yakınlaştı sanki şu an burun buruna durmuyormuş gibi "ben sana değer veriyorum" bunu zaten anlamıştım ama duymak istediğim şey bu değil di "bende sana değer veriyorum ama bu kıskanmak için sebep değil daha büyük bir şey olmalı kıskanmak için" hım öyle mi diyorsun " kafamı salladım gözlerini kapattı ve dudakları alnımı buldu neden hep beni alnımdan öpüyordu.

" Kraliçem lütfen çabuk gelin " ne oluyordu böyle " ne oluyor ".

" Kraliçem korumanız sanırım odasında ve bağırıyor eşyaları kırıyor delirmiş durumda az önce kardeşinin cesedi geldi sanırım bunun için" demek Vila'nın leşi abisine ulaştı. Kafamı salladım. "Marcina boş ver istersen gitme" Aren beni kolumdan tutarak durdurdu "hayır gitmemek büyük dikkat çeker yanına gitmeliyim".

"Tamam bende geleceğim" kafamı salladım. Beraber Aeros'un odasına geldik içeriden bağırma sesleri geliyordu "Aeros beni duyuyor musun lütfen kapıyı aç konuşalım" benim sesimi duyduğunda sanki durmuştu, bir anda kapı açıldı ağlamış mıydı o. Arene baktığımda göz devirdiğini gördüm. "Üzgünüm kraliçem sarayda olay çıkardım ama kardeşimin cesedini gördüğümde dayanamadım size yaptıklarından sonra hakkediyor du belki ama yinede dayanamadım".

"Sorun değil gel konuşalım istersen" dediğimde bir anda bana sarıldı "teşekkür ederim kraliçem siz çok iyi birisiniz" belki teselli için sarılmıştı ama kendimi rahatsız hissetmiştim. "Hop hop çekil" Aren  Aeros'u benden ayırdı. "Tamam sorun yok".

"Ben onu gördüğümde çok kötü görünüyordu biri ona işkence çektirmiş kolu kopmuştu ve boğazı kesilmişti alnının ortasında kurşun izi vardı kim onu böyle canice öldürür" ben diyemedim biz yaptık çünkü hepimiz ondan bize yaşattıkları için intikam aldık asla da pişman değildim eminim Luna da değildi. "Haklısın ama kaderi buymuş" kafasını salladı "tamam sen odana git bir kaç gün bu olayları unutmaya çalış dinlen".

"Ama siz ne olacaksınız sizi korumam lazım" gerçekten yeter.

"Gerek yok Aren var zaten" dedim kafasını sallayıp gitti. "Bu adama sana hangi hakla sarılıyor".

"Aren tamam üzülmüş sarıldı sorun yok"

"Neyse bu seferlik bir şey demiyorum ama bu adam sana bir santim bile yaklaşırsa onu öldürüm" dedi ve gitti. Ah ama yeter ya nedir benim bu günlerde yaşadıklarım neyse Luna'nın yanına gideyim en iyisi onu çok özlemiştim. Odasına gittim "Lunam ne yapıyorsun bakalım" bana gülümseyerek baktı içimi garip bir hüzün bürüdü sanırım gülüşünü bile özlemiştim "gel Marcina biraz konuşalım" yanına oturdum.

"Bu günlerde çok az görüştük konuştuk özledim seni" Gülümsedim "bende Lunam bende".

"Hadi gel o zaman oyun oynayalım"

"tamam olur ne istersen"

"şimdi gözümüzü kapatacağız ve yaşamak istediğimiz şeyleri sırayla söyleyeceğiz ve sırayla hayal edeceğiz"

"tamam"

"hadi sen başla" kafamı salladım ve gözlerimi yumdum olmak istediğim yeri hayal ettim. "bir papatya tarlasındayız senin en sevdiğin çiçekler seninle el ele tutuşup deli gibi koşuyoruz tüm sorunlarımız bitmiş ve mutluyuz yanımızda Lily'de var sonra papatyaların üzerine uzanıyoruz hava güneşli en sevdiğimiz kitaplarımız yanımızda etrafta bizden başka kimse yok " o kadar çok dalmıştım ki Luna'nın sesini yeni duyuyordum.

" O kadar güzel ki Marcina bir gün gerçekleşecek " gülümsedim " umarım Lunam sıra sende " kafasını salladı ve gözlerini kapattı " hep istediğimiz küçük ama kendimizin yaptığı tasarladığı evdeyiz göl kenarında bir sürü civciv ve ördekler var her sabah onların seslerine uyanıyoruz yanımızda bir kedi daha var artık Lily'nin minik bir arkadaşı var yine bir sabah onların seslerine uyanıyoruz sonra beraber mutfakta pasta yapıyoruz pastamızı gülerek şen kahkahalarla yapıyoruz beraber oturup yiyoruz sonra Lily ve diğer kedimiz Aurora ile oynuyoruz Aurora şafak demek bizim sevdiğimiz zaman çok tatlı bir kedi ve Lily'e kıyasla simsiyah ikisi çok güzel anlaşıyor ve onlarla mutlu bir hayatımız var " gözümüzü açtığımızda ikimizden gözünden bir damla yaş aktı " çok güzel Luna buda gerçek olucak " gülümsedi dayanamanadım ve Lunaya sarıldım neden içimdeki kötü hissiyat gitmiyordu " Luna beni asla yalnız bırakmazsın değil mi ".

NIRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin