Karakter Bilgileri
Filitler: Uzun dişli, keskin kulaklı, açık mavi ten renkli, korsan yiyen tür.
Kansızlar: Toprak ve Su Büyücülerinin eski adı olarak kullanılmaktadır.
Ateş Büyücüleri: Ateş, lav ve belli başlı canavarları yönetebilen büyücü türü. Büyücülerin en güçlüleri olarak da bilinir.
Büyücüler: Ateş, toprak, su büyücüleri olarak üçe ayrılan ve bu elementleri kontrol eden tür. Hiçbir tür başka türün özelliklerini taşımamaktadır.
Gökyüzü Efendisi: Gökyüzünü, hava elementini ve krallıkları yönetme gücüne sahip, şimşek gücü ana özelliği olan, Ateşin Kalbin'nin taşıyıcısından sonra en güçlüsü, tarihte sadece bir kere görülmüş tür.
Zihin Okuyucular: Kişinin beyin hücrelerini belli bir kısıtlılıkta kontrol edip akıl okuma ve zihnine giren tür.
Zaman Bekçileri: Zihin Okuyucuların soyundan gelen, kendini geliştirmiş, hafıza belleğini kontrol edebilen, kişinin yerini bulabilen (ancak bunu kişinin bir eşyasıyla yapabilir) ve geçmişi-geleceği ön görebilenler.
Doğa Savaşçıları: Savaş yeteneği her bakımdan gelişmiş, muhafızlardan farklı olarak düşük seviye büyücüler ve canavarları alt edebilme özelliğine sahip insanlar.
Ortinler-Acımasızlar: Toprak ve Su Büyücülerinin güçlerini emip karanlık güç elde eden ve bunu kötü niyetle kullanan, sonradan oluşmuş kötü türü.
Karanlık gücün özellikleri; doğanın normal işleyişini bozan, toprak ve su güçlerinin mutasyona uğramış hali.
Ölü Korsanlar: Yarı ölü yarı yaşayan, denizlerde hakimiyetlerinin olduğu, adam öldüren ve hırsızlık yapan tür.
Korsanlar: Hırsızlık yapan, hazine arayan, adaları fetheden ve denizlerde gemileriyle dolaşan tür.
Ejder Savaşçısı: Evrenin en güçlü ve farklı güçlere sahip, Ateş Büyücüleri'nin soyundan geldiği düşünülen, en güçlü kralın evladı, daha önce hiç görülmemiş en güçlü varlığın, esas anlamda ateşten yüreği bulunan savaşçı.
(Lütfen reklam yapmayın veya grup daveti atmayın. Ayrıca karşılıklı vote veya buna benzer bir şey yapmıyorum. Sadece eğlence amaçlı yazıyorum. Bu yüzden dediklerim çerçevesinde, bunun gibi şeyler demeyin.)
Kitaba başlamadan önce bahsetmek istediğim birkaç şey var. Bunları okuyup görürseniz kitap daha eğlenceli bir hal alacak zaten. :)
Kitabı yazarken esinlendiğim filmler, diziler ve kitaplar: Winx, Excalibur filmleri, Narnia Günlükleri 1-2 ve 3, Barbie Peri Gizemi, King Arthur, Alice Harikalar Diyarı, Frozen, Arcane, Brave, Raya The Last Dragon, Elemental, Avatar Son Hava Bükücü, Taht Oyunları-1, Liste ve Son Kelime, Lolirock, Jujutsu Kaisan, Prens, Aquaman, The Thor.
Bölüm ilerledikçe dış görünüşte farklılıklar olacak, malum fantastik bir kitap.
Onun dışında kitap ile ilgili: Düşmandan aşka teması bulunmaktadır. Kan, ölüm ve cinayet unsurlarına da yer verilmektedir. Büyü, sihir gibi uç noktada olaylar vardır.
Basit ve öz bir yazım tarzı kullanılmıştır. Bölümler uzun değil. 1. Kişi ağzıyla anlatılmıştır. (Arada 3. şahıs eki de var.) Anlamayanlar veya kafası karışacaklar için de ilk bölümlerin bazıları ana karakterin küçüklük dönemini anlatıyor. En önemli kısımlar bu bölümler, atlamadan okursanız daha iyi olur. :)
♔
İlk kitabım olduğu için hatalarım olabilir. Anlatım tarzımı beğenmeye de bilirsiniz. Kafamdaki kurguyu yazmak istedim. Tamamen hayal ürünüdür. Eğlence amaçlı yazılmıştır. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalarr. ^-^ <3
Not: Kitap kapağı tasarımı Esmoş aşkıma aittir. @Esma_NK 8>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Öncesi Sessizlik
FantasyBÖLÜMLER DÜZENLENİYOR Bir fırtınanın ortasındaydım, karşımda ise yine o tanıdık yüz. O yalancı, bir o kadar bilindik ancak yabancı yüz. Bu, dinmek bilmeyen fırtınanın içerisinde, ben her yer yıkılır bir daha onarılmaz sanarken o sahte yüzün sahibi b...