Anakin PW
Z niecierpliwością czekam na wypuszczenie Ahsoki ze szpitala. Ponieważ jej urodziny nie wyszły, przesunąłem je.
Ahsoka PW
W końcu wychodzę! Nudziło mi się strasznie. Nikt nie mógł mnie odwiedzać. Ciekawe co u Padme i Anakina? Jeszcze bardziej ciekawi mnie to, czy Amidala odfarbowała włosy. ^^ Hi hi!
Padme PW
Anakin mówił mi że WSZYSCY oprócz niego, Ahsoki, Bariss i Obi-Wana, są na misji. Kiedy Obi-Wan poszedł zrobić coś do jedzenia, Bariss stroiła salę, zostałam sama z moim Annie. Nie czuję zagrożenia ze strony Ahsoki. Wiem że mój mąż i ona są dla siebie tylko jak rodzeństwo, a Anakin NIGDY by mnie nie zdradził.
-Ślicznie wyglądasz, kochanie.-Powiedział Skywalker, po czym mnie przytulił. Wystraszyłam się! Zawsze zakrada się do mnie od tyłu!
-Anakinie Skywalkerze! Nienawidzę Cię!-Zaczęłam "bawić" się w Ahsokę.
-Też Cię kocham.-Powiedział i mnie pocałował.
-Ekchem ekchem.-Usłyszałam chrząknięcie w naszą stronę!
Anakin PW
-To nie tak jak myślisz!-Próbowałem ratować sytuację, puszczając Padme na podłogę. Po czym zobaczyłem jej gniewne spojrzenie. Całowałem się z Padme w toalecie, więc nie zobaczyła przyjęcia niespodzianki, które TYM razem miało być dobre!Wasz upragniony rozdział :)
Przypominam o komentarzach! :D
PS.: Chcecie w tej opowieści sceny +18?
CZYTASZ
Ahsoka Tano-od początku do końca
FanfictionAhsoka Tano-od początku do końca opowiada o mojej wersji wydarzeń w życiu Ahsoki. Miłego czytania! :)