3. Απόπειρα απόδρασης

310 47 14
                                    




Αρπάζοντας την κάπα της από το χέρι του υπηρέτη που την περίμενε, την πέρασε από τους ώμους της. Προσπερνώντας τον με γρήγορα βήματα αγνοώντας την παράκληση του να τον ακολουθήσει έτρεξε για να προλάβει τον Φράνσις. Λίγο πριν ο εκείνος βγει από τις σκιές των δέντρων τον έπιασε από το μπράτσο και προσπάθησε να τον σταματήσει.

«Φράνσις» φώναξε και εκείνος εκνευρισμένος τίναξε το χέρι του ώστε να τραβήξει το δικό του μακριά από το κράτημα της.

«Τι θέλεις επιτέλους από μένα;» απαίτησε να του πει. «Δεν φτάνουν όσα έκανες για μια μέρα;» συνέχισε με τα νεύρα του να κάνουν τα λευκά του μάγουλα να βάφονται κατακόκκινα.

«Ήθελα μόνο να βοηθήσω» προσπάθησε να υπερασπιστεί τον εαυτό της αλλά αυτό φάνηκε να τον κάνει χειρότερα.

«Να με βοηθήσεις πως; Αποδεικνύοντας σε όλους ότι είμαι δειλός; Ότι δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου απέναντι στον ίδιο μου τον αδελφό;» την ρώτησε έξαλλος από οργή.

«Προτιμούσες να τον αφήσω να σε σακατέψει;» τον ρώτησε χωρίς πράγματι να το πιστεύει.

«Ναι αυτό ακριβώς προτιμούσα... να έχω μια ευκαιρία να αντιδράσω όπως εγώ ξέρω» της απάντησε και η Μάριαν έκανε ένα βήμα προς τα πίσω σοκαρισμένη.

«Μα θα σε χτύπαγε με το σπαθί του» είπε κάτω από την ανάσα της χωρίς να είναι ικανή ακόμα να πιστέψει ότι προτιμούσε να χάσει από εκείνον έστω και αν αυτό σήμαινε ότι την επόμενη μέρα θα βρισκόταν με λιγότερα δόντια.

«Είμαι άντρας Μάριαν όχι μωρό, μπορώ να αντέξω μια γροθιά στο σαγόνι όχι όμως μια ξευτίλα σαν και αυτήν» της είπε με τόση απέχθεια που έκανε την καρδιά της Μάριαν να σταματήσει.

«Τι μπορώ να κάνω για να επανορθώσω;» των παρακάλεσε να της πει με μεταμέλεια.

«Θες πραγματικά να επανορθώσεις; Τότε κάνε μου την χάρη και εξαφανίσου. Δεν θέλω να σε δω ποτέ ξανά στην ζωή μου» της απάντησε και πριν προλάβει η Μάριαν να αντιδράσει εκείνος γυρίζοντας την πλάτη του άρχισε να φεύγει.

Κοιτάζοντας να προχωράει προς το άνοιγμα όπου ήταν όλος ο κόσμος συγκεντρωμένος και αμέριμνος, η Μάριαν χωρίς να αντέχει άλλο όλη αυτήν την αδικία, άρχισε να τρέχει. Στην αρχή δεν είχε ιδέα που ήθελε να πάει αλλά μόλις αντίκρισε τον φράχτη όπου είχαν στήσει για να περιορίσουν τα άλογα για ιππασία ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει. 

The DestinyWhere stories live. Discover now