Η Μάριαν προσπάθησε πολύ σκληρά να κρατήσει την ψυχραιμία της μπροστά σε όσα έβλεπε αλλά περισσότερο σε όσα άκουγε αλλά και ο Κωνσταντίν δεν της το έκανε εύκολο. Την στιγμή που ο Φράνσις άρχισε να ψάχνει γύρω του μήπως και την βρει η Μάριαν κατάλαβε ότι είχε πλέον συνειδητοποιήσει ότι ζούσε το όραμα της και περίμενε υπομονετικά απλά για να ακούσει την συνέχεια.
«Κένα καταλαβαίνεις ότι ο μόνος τρόπος για να σπάσει το συμβόλαιο που με δένει μαζί της είναι ο θάνατος» της κάρφωσε ο Φράνσις και η Μάριαν γούρλωσε τα μάτια της έκπληκτη. Δεν της το είχε πει κανείς αυτό.
«Ατυχήματα συμβαίνουν όλη την ώρα» σχολίασε η άλλη με ευκολία και ο Φράνσις παρόλο που ήθελε όσο τίποτα να κρατήσει την ψυχραιμία του δεν μπορούσε και να μείνει απαθείς στα λόγια της.
«Σε είχα ικανή για πολλά πράγματα αλλά για φόνο;» είπε δύσπιστα.
«Ω! Μα που πήγε το μυαλό σου;» είπε και καλά θιγμένη. «Φυσικά και δεν εννοούσα...»
«Τότε τι εννοείς Κένα;» την ρώτησε εκνευρισμένος πια.
«Εννοώ ότι δεν χρειάζεται να εμπλακούμε εμείς, υπάρχει και άλλος τρόπος» του είπε με αέρα σαν είχε ήδη έτοιμο για εφαρμογή το σχέδιο της.
«Όπως;» την προέτρεψε να συνεχίσει.
«Ένας εραστής, μια εγκυμοσύνη... κατηγορία για προδοσία και τσουπ πριν προλάβεις να το καταλάβεις το κεφάλι της θα είναι μέσα στο πιάτο σου και το κυριότερο κανείς μας δεν θα έχει καν λερώσει τα χέρια του» πράγματι τα είχε σχεδιάσει όλα.
Το χέρι του Φράνσις πριν προλάβει να το σταματήσει, είχε σηκωθεί και είχε βρει με ευκολία το μάγουλο της με τέτοια δύναμη που το σώμα της Κένα περιστράφηκε γύρω από τον εαυτό της πριν καταλήξει πάνω στις ρίζες του δέντρου που εξείχαν από το χώμα.
«Τόλμα να το κάνεις πράξει και το κεφάλι που θα έχω μέσα στο πιάτο μου θα είναι το δικό σου και μάλιστα με δική μου διαταγή» την απείλησε και η Κένα έμεινε σοκαρισμένη να τον κοιτά.
«Ώστε έχει δίκιο η μητέρα σου, σε πλάνεσε η μάγισσα» εξέφρασε σοκαρισμένα.
«Η μόνη που προσπάθησε να με πλανέσει ήσουν εσύ αλλά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ξανά αυτό. Αρκετά έπαιξα το παιχνίδι σας» της έφτυσε κυριολεκτικά στα μούτρα και έφυγε σχεδόν τρέχοντας.
«Θα μου το πληρώσεις αυτό» ούρλιαξε η Κένα σκουπίζοντας τα σάλια του από το μάγουλο της και η Μάριαν χωρίς να αντέχει άλλο άρχισε να γελάει τραντάζοντας όλο της το κορμί.
BINABASA MO ANG
The Destiny
Teen FictionΗ Μάριαν στα δέκα της χρόνια είναι έτοιμη να ξεκινήσει το ταξίδι που θα της αλλάξει όλη της την ζωή της. Γεννημένη στα Χάιλαντς της Σκοτίας, 5ο παιδί του βασιλιά, έχει μάθει να ζει ελεύθερη στην φύση. Δεν πίστευε ποτέ ότι μια μέρα θα φορούσε κορώνα...