YAĞIZ
Okuldan çıktım eve gidiyorum okul her zamanki gibi sıkıcı ve bunaltıcı geçti.Bu gün sınav sonuçları açıklandı matematikten 100 almışım ama denemede 2. olmuşum.
Babam beni öldürecek ama yapacak bir şey yok.Telefonum çaldı babam arıyordu açtım.
"Efendim baba"
"Hemen şirkete geliyorsun"
"Tamam baba"
Dıt dıt dıt
Arama sonlandı
56 saniye
Evet babam gene o kadının yanına götürecek beni. Babam annem öldükten sonra bir sürü kadın ile görüştü. Ve her seferinde benide yanında götürdü. Nedenini bilmiyorum.
Evet şirkete geldik çok güzel bir şirketti içeri girdim ve resepsiyona babamın ismini sordum.
"Merhaba Hakan Demirel'in odası nerede acaba?"
Kadın bana bakıp gülümsedi.
"3. Kat sondan 2. Oda."
Gülümsedim ve tesekkür ettin 3 kata çıktım.
Babamın odasının kapısının önunde durdum kocaman
"Hakan Demirel"
Yazıyodu kapıyı çaldım 'gir' komudu ile içeriye girdim. Babam bana baktı ve yanında başka bir adam vardı.
Babam benim olduğumu görünce gulümsedi ama her halinden bu gülümsemenin yalan ve zorunlu olduğu belli oluyordu.
"Hoş geldin oğlum."
"Hoş buldum baba."
"Bak bu benim patronum Emir bey sen otur biz biraz konuşup yanına gelicem."
Dedi bende kafamı sallayıp koltuğa oturdum.Ve Emir beyi süzdüm.
Adam taş Maşallah hele şu tipe hele şu vücuda gel hele offf Maşallah.
EMİR
Of of içeri bir çocuk girmiş ölürüm ölürüm acaba tanışsammı? Aynen gidip tanışcam.
Yanına gittim ve elimi uzattım.
"Ben Emir Korel peki ya sen?"
Ayağa kalktı boya bak çok minnak oda bana elini uzattı.
"Ben de Yağız Demirel tanıştığıma memnun oldum."
Lan bu çok şirin eli yumuşak ve çok küçük.İsime geri döndüm 30 dk sonra işimiz bitti bende odadan ayrıldım.
Normalde çok sınırlı bir adamımdır ama bu çocuk farklı nedense ona öyle bakmadım.
Siz ilk görüşte aşka inanırmısınız? Evet ben artık inanıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...