7

5.2K 115 33
                                    

Sabah kalktığımda burasının bir yatak değilde beşik olduğunu gördüm. Saat in kaç olduğunu görmek için kafamı yastıktan kaldırdım. Duvarda asılı olan saate baktım saat 7'iydi. Bu gün okul vardı. Bu yüzden Emir beye seslenmek etrafta bebefon aradım. Gözüme çarpan mavi bebefon ile gülümsedim ve Emir beye seslendim.

"Babacımmm beni alabilirmisin?!" Diye bağırdım.

Bağırdıktan iki üç dakika sonra odama Emir bey girmişti. Onu görmem ile kocaman gülümsedim. Oda bana karşı kocaman gülümseyip beni kucağına aldı kollarımı Emir Beyin boynuna sardım. Oda eliyle belimi okşayınca huylandığım için kıkırdadım. Emir bey bir eli ile kalçamı öbür eli ilede belimi destekleyince utandığım için kafamı Emir beyin boynuna gömdüm.

"Acıktınmı güzelim?"

Yumaşak bir şekilde konuştu. Bu benim hoşuma gitti. Kafamı onaylar bir şekildee salladım.

"Bebeğim kafanı kaldırsana." Dedi ve belimde olan elini çeneme çıkardı. Belimdeki eli gidince sıcaklık kesildiği için biraz titredim. Kenidimi boşlukta hisettim.

"Bebeğim utanmış" dedi ve dudağımın köşesinden öptü.   Utandığım için kafamı yana çevirdim oda gûldü. Gülüncek bir şey mi var?!

"Bebeğim utanınca çok tatlı oluyor yiyeceğim şimdi." Dedi ve suratım her yanını öptü. Bende kıkırdamaya başlayınca geri çekildi.

Mutfağa girdiğimizde beni tezgaha oturttu ve dolaptan bebek mamasını çıkardı.

"Babacığım telefonumu verirmisin?" Dedim şirin olmaya çalışarak.

"Tabiki bebeğim." Dedi ve salondan telefonumu getirdi. Bende telefonumdan instagrama girdim ve yanımda mama hazırlayan Emir beyin fotoğrafını çektim. Daha sonra Instagram'a girdim ve story attım.

@dwjkar

My food

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

My food

20. Bin beğeni 100 yorum

@x: İğreniyorum

@k:midem kalktı

@h: şaka maka falan ama tadı mükemmel

↪️@m: haklı

Daha fazla gör

Storiyi paylaştıktan sonra telefonu tezgaha koydum. Emir beyde mamaı hazır edince beni kucağına aldı ve salona yürüdü. Emir bey koltuğa oturdu beni kucağında yan bir şekilde oturttu bir elime biberonu alıp içiyor öbür elim ilede Emir beyin ensesindeki saçları ile oynuyordum.

"Babacım bu gün parka gitsek olurmu evde canım çok sıkılıyor lütfennn~"

Emir beye yönelik konuştuğumda beni dinledi sorumu sorduktan sonrada kafasını salladı ve güldü.

"Tabiki bebeğim ama önce mamanı bitir sonrada giyinir çıkarız"

Dedi anın sevinci ile kucağında zıpladım ve biberonu ısırarak iki elim ile alkış yapıp emir beye sarıldım.

"Bebeğim sen burada otur ben lavaboya girip geliyorum." Dedi Emir bey  neden birtten tuvalete gittiğini anlamamıştın takı pantolonu'nun üzerindeki şişliği fark edene kadar.

2 dakika sonra ben sütümü bitirmiştim daha sonrasında Emir beyde tuvaletten çıkmış beni idama götürmüştü.

Giyindikten sonra beni kucağına aldı ve asağı kata ayakkabılıktan ayakkabılarımızı alıo giydik.

@dwjkar

I playing park

23 bin beğeni 20 bin yorum

@p: iyi eğlenceler!

@c: ayyakkabılarını kim bağlıyor?

@Wannder: çok değiştin yağız

Gördüğüm yorum ile ağzım şaşkınlık ile açıldı. Emir bey çenem den tutup  bana baktı ve

"Ne oldu bebeğim?" Diye sordu bende telefonumu yavaşça ona çevirdim. Yorumu okuduktan sonra ağzından cıkan tek kelime

"Siktir"

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin