11~

3.6K 82 32
                                    

Aradan bir kaç gün geçmişti Emir sürekli olarak bana masaj atıyordu, ne kadar engellesemde başka bir numaradan bana yazıp aklınca kendini affetirmeye çalışıyor.

Ama olmayacak bu sefer kanmayacağım. Babama gelirsek bir kaç gündür eve 2 veya 3 saat'liğine uğrayıp bana para veriyor yada bir kaç kadın ile mağlum işini görüyor.

Her ne kadar erkeklerden etkilensemde uzun süredir cinsel ilişkiye girmediğim içinkadınların inlemesinin etkisine girip erekte oluyorum, daha sonra kendimi tatmin etmek zorunda kalıyorum.

Yatağımda oturmuş günlüğüme bir kaç gün içerisinde gerçekleşen olayları yazarken zilin çalması ile sol elimde tuttuğum kalem yatağa düştü ve 2-3 saat önce olan Emir ile konuşmalarımız geldi.

[Konuşmalar]

+0544....

Yağız babacığını ne zaman affediceksin?

                                                              Bebeğim🤍
                        
                                                      Hiç bir zaman!

+0544....

Ama en azından dinlesen  hem sana en sevdiğin mamadanda veririm bebeğim hm olmazmı?

                                                              Bebeğim🤍

                 Ne senin saçma açıklamanı, nede o                          
                  tatsız olan mamalarını istiyorum!              
Yeter artık rahat bırak beni yazmada bana.

      Bu kişiyi engellediniz engeli açmak için     
                         buraya basınız.

+0544....

Bebeğim ama gerçekten istiyerek olmadı.

+0544....

İçeceğime ilaç katmışlar gerçekten haberim yok'tu hiç bir şeyden.

+0544...

Senin aşkın ile yanıp tutuşur iken nasıl gidipte o şerefsiz haysuyatsiz ile yatabilirim.

+0544....

Yağız sana yeni kavuşmuşken tekarar kaybetmek istemiyorum nolur...

                Mesajlarınız iletilmedi

Acaba Emirmi gelmişti? Yoksa babammı gelmişti? Yada babamın sürtükleri?

Hiç bir fikrim yoktu.

Kapım çalın verdiğim 'gir' komudu ile Aysel abla içeriye gidi

"Oğlum biri sana gül almış buraya koydum işim var benim mutfakta."

Dediği şey ile şaşırsamda mırıldanarak.

"Kolay gelsin Aysel abla " dedim. Aysel ablada kapıyı kapatarak odamdan çiktı.

Güller çok güzeldi fakat veren kişi hiç te hiş değildi.

Çiçekleri köseye koyduktan sonra Emirin
instagramına girdim

@SsY.

@SsY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin