Emir ve annesiyle hastaneden çıktıktan sonra annesi şirkette işleri olduğunu söyleyip bizi yalnız bıraktı.
Emirle beraber salona geçtik. İlk başta yanına oturacaktım ama Emir beni birtten kucağına çekti ve dudağıma yapıştı.
#SMUT#
Ben onun hızına yetişemezken o çoktan araya dilini bile katmıştı. Emirin bir eli tişörtümün altından belimi okşarken diğer elide boş durmayıp bacağımı okşuyodu.
Nefessiz kaldığım için Emirden ayrılırken onu daha fazla tahrik etmek istemiştim ancak Emir o kadar azmıştıki altımdaki şişliği fazlasıyla hissediyordum. Bu gece uzun olucaktı.
Elimi Emirin sert aletine bastırdığımda yüksek sesle inlemişti ve beni kucağına alarak koşar adımlarla merdivenleri çıktı ve daha önce hiç görmediğim bir odaya soktu beni. Ben daha odayı süzerken sırtım birtten soğuk çarşafla birleşti.
Emir hızlı hareketlerle t-shirt'ümü çıkardı ve odanın bir köşesine fırlattı.
Onu
Daha sonra yanımızda olan çekmeceden bir kelepçe iki prezervatif çıkardı."Bebeğim, o kadar sexisinki seni gördüğümde bile kaldırıyorum."
Dedi derin sesiyle. Bu ses tonu yüzünden aletim daha çok sızlarken Emir iki elimi tutup çapraz olucak şekilde yatağın başına kelepçeledi. Daha sonra pantolonum'u boxerim ile beraber çıkararak beni komple çıplak bıraktı.
Önce eğilerek sağ göğüs ucumu ağzına aldı. O tarafla işi bitince sol göğüs ucuma geçti. İkisi ilede işi kalmayınca yavaş haraketler ile aşağıya indi.
Kasıklarıma geldiğinde kasık çizgilerimin ikisinide yaladı ve kalçalarımdan tutarak belimi yay gibi bukmeme neden oldu.
Emir aletimin başına öpücük bıraktıktan sonra komple ağzına aldı ve ileri geri yapmaya başladı.
Ağzının içi o kadar sıcaktıki sadece sıcaklıkla bile bosalabilirdim. Bir kaç gel gitten sonra Emirin ağzına boşalmıştım.
Emir beni hiç beklemediğim bir anda domaltığında daha ne olduğunu çözemeden içine girdi.
Daha sonrasında içinden çıkarak prezervatif taktı. Emirin aletine baktıgımda nedense git gide büyüyormuş gibime geliyodu.
Emir tekrar içime girdiğinde derin bı sekilde inledim. Emir inkemem ile daha sert bı sekilde girdiğinde zevk noktama carpmıştı. Ahhh bu his beni deli ediyordu.
Emir doğru noktayı bulduğunu anladığında aynı yere bir kaç kere daha baskı uyguladı.
Daha sonrasından içimden cıktı. Ve temiz prezervatifide cıkarıp yere attı.
Aklıma gelen fikirle Emirin önünde eğildim ve uzun aletini ağzıma aldım.
Gel Hitler'e vaşladığımda Emirin elini saçımda hissetim. Birtten kafamı bastırdı aleti boğazıma kadar geldiği için öğürdüm.
Hiç bişe olmamış gibi gel gitlere devam ettim. Emir en sonunda boşaldığında rahatlamıştım derken Emir beni tekrar domaltıp birden içine girdiğindd bu sefer prezervatifsizdi.
Gecenin ilerleyen saatlerine kadar birbirimizi hissettik.
#SMUT BİTTİ#
En son hatırladığım şey Emirin beni kuacğına alıp tuvalete götürmesi ve duş aldırmasıydı.
Sonrası yoktu.
______________
Bu kadardı uzun bir aradan sonra bu kadar uzun bir bölüm yazdım. Neyseeeeee
Ramazanınız Mübarek olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...