17

1.8K 51 16
                                    

Duyduğum şey ile şok olmuştum, kadını sevmiştim fakat Emirsiz 1 gün fikrini asla sevmemiştim ancak Emir üzülmesin diye kabul edicektim.

Ben kadın ile bakışırken Emir beni kucağına aldı ve dudağıma öpücük bıraktı.

"Bebeğim benim dışarıda biraz işim var sen bu günlük annem ile kalsan olurmu?"

Reddedemiyeceğim için kabul ettim kadından rahatsız olmiyacağım kesindi fakat bez değiştirme olayı.

"Babacığım ezimi kim değiştirecek?" Diye o sordum.

"Ben değiştiricem oğlum utanınır'mısın ki" dedi Nil abla

(Ne sandın yarram)

"Yok ondan demedim şey sen iğrenirsin diye" dedim utana utana.

Gür kahkaha sesi duydum hemen sonrasından ince bir kadın sesisin kahkahası 'nı duydum. Komik olan neydi?

"Bebeğim domatese dönmüşsün." Dedi Emir.

Hayır hayır utandığımdan kızarmıştım.
Birden havalnmam ile ellerimi beni tutan kişinin boynuna sardım elime gelen uzun saçlar ile bu kişinin Nil abla olduğunu anladım.

"Hadi hadi sorun yok sende bak işine." Dedi Emire sertçe.

"Kendi evimizden kovuluyoruz." Dedi ve yanımıza gelip beni bol bol öptü sonrasımda ceketini giyinip ayakkabasını dolap'tan çıkardı. Ayakkabısını giydikten sonra

"Ben çıkıyorum"  diye bağırdı. Ve sonrasında   kapıyı arkadından kapatıp gözden kayboldu.

"Hadi mantar sote yapalım." Dedi Nil abla ve benim ile mutfağa girdi.

Buzdolabından mantar salça tavuk göğüsü biber ve bazı malzemeler çıkarıp tencereye yağ döktü. Anlamadığım bir kaç şey yaptıktan sonra yemeği ocağa koydu ve yanıma geldi.

Beraber salonda koltuğa kurulduk. Ben yere inip oyuncaklarım ile oynadım. Nil abla ise televizyon'dan Esra Erol izliyordu.

30 dakika sonra Nil abla mutfağa gitti. Ben ise içeride mutfaktan gelen tabak bardak seslerini dinliyordum.

Nil abla yanıma gelerek "Yemek hazır." Dedi ve beni kucağına aldı. Beraber mutfağa girdik ve masaya oturduk.

Kaşığımı elime aldım ve yemeğe batırıp bir mantar aldım.

Mantarı ağzıma yaklaştırdım ve ağzıma aldım. Mantarı bir kaç kere çiğnedikten sonra yuttum.

Yemeğimi yemeye devam ederken tıkanıklık hissetim. Boğazım yanıyor ve kaşınıyodu.

"Yağız iyi misin oğlum?" Dedi Nil abla  ve bana şu uzattı fakat ben boğuluyormuş gibi hissediyordum ellerim, yüzüm, bacaklarım kaşınıyordu.

Nil abla telefonunu eline aldı ve birini aradı. Hemen bir koruma geldi ve onunla beraber arabaya bindik. Kemerini bağlayıp kafamı kapıya yasladım.

Arabanın sallanmasından dolayı uykum gelirken vücudumun kasınması uyumamı engelliyordu.

Biraz zaman daha kollarımı kasıdıktam sonra araba durdu ve bende kafamı yasladığım kapıdan çekerek geldiğimiz yere baktım.

Hastane?

___________________________

Bölüm çok içime sinmedi ama neyse

Bölüm çok içime sinmedi ama neyse

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görüsürüz Mümin dostlar

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin