[yağız]
Emir bey beni okula bıraktıktan koşarak sınıfa çıktım. Yerime oturdum daha sonra Barışımm yanıma geldi.
"Lan gör veren naberr"
Kalktım ve kollarına atladım beni kucağına aldı ve götüme vurdu. Ama acıttı!!!!
"Ne vuruyon lan ceberetini siktiğim."
Güldü ve beni indirip oturttu sonra o da yanıma oturdu. Biz konuşurken sınıfa hoca girdi ve ders anlatmaya başladı. Bu gün 4 dersimiz vardı. Hocanın boş konuları dinledikten zilin çalması ise sınıfça şükür duası okuyup sınıftan çıktık.
Barış ile kantine indik ben masalardan birine oturdum ve Barışa parayı verip kantin sırasına yolladım bana bol bol sövüp sıraya girdi ve bana ölümcül bakışlar attı bende ona dil çıkardım ve piç smile atıp önüme döndüm.
2 veya e dakika sonra yanımda bir hareketlilik hisettim kafamı kaldırıp Barışa baktım ve bana aldığı çikolatalı sütü alıp içtim teşekkür olarakta Barışın saçlarını karıştırdım.
Barış ile konuşurken zil çaldı bizde Barış ile sınıfa kadar yarış yaptık ve tabiki ben kazandım.
Barış ile sıraya geçtik ve konuşarak hicanın gelmesini bekledik ama hoca gelmedi onun yerine müdür yardımcısı geldi ve sınıftan birini görevlendirip bize bakmasını söyledi. Çünkü hoca trafik kazası geçirmiş şuan hastanedeymiş herkes kısık kısık ağlarken ben hüngür hüngür ağlıyordum çünkü o hoca beni herzaman savunmuş bana annem gibi bakmıştı.
Hocanın görevlendirdiği öğrenci Mehmet yanıma ve bana yapışmış olan Barışı benden ayırmıştı.
"Yağız, Gülben hocayı ne kadar çok sevdiğini bu sınıftaki herkes çok iyi biliyor. Ama böyle ağlama lütfen Gülben hoca ağladığını görmek istemezdi. İstersen bir lavaboya gidip gel."
Diyince daha çok ağlamış ve ayakta duran Mehmetin karnına sarılmıştım, Mehmette ellerini saçıma daldırıp saçlarımı okşadı. Evet Mehmet ile çok yakındık çünkü o benim kuzenimi.
Bütün sınıfa teşekkür edip sınıftan çıktım ve lavaboya girdim.
Ellerim ile yüzümü yıkadım ve biraz sakinleşmeyi bekledim. Bu sırada tuvalete tanımadığım biri girdi ben tam çıkacakken kapıyı kilitledi ve beni tutup kabine soktu ve ardımızdan kabini kilitledi.
Ben ne olduğunu anlamadan beni öpmeye başladı ben bağırmaya çalışıyordum ama ağlamaktan sesim kısılmıştı.
Beni öpüyor ve bedenime dokunuyordu. Daha sonra ellerini pantolonuma götürdü ve pantolonum'u çıkardı. Onu itmeye çalışıyordum ama başaramıyordum.
Boxer'ımı da çıkartıp beni ters döndürdü ve içim kökledi. Ne ara soyunduğu bile bilmiyordum. Gel git yapıyordu bende inliyordum ama zevkten değil acıdan. Canım çok yanıyordu yırtılacak gibi hissediyordum.
Beni tecavüz eden kişi daha hızlı gel git yapmaya başladı bişaldıktan sonra durdu. İçimi kaplayan sıcak şeyi hiç sevmedim.
"Siktir...... kanıyor" dedi ve pantolon'unu giyip kabinden çıktı. Bende o çıkınca kabini kilitledim ve tuvalette kendimi temizledim. Canım çok yanıyordu eve gitmek istiyordum ama gidemedim.
Temizlenip sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfa girdiğimde herkes biraz daha üzgündü hatta Gülben hocadan nefret eden çocuk bile hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Ne olduğunu anlamamıştım birden arkadan sarılan kişi ile irkilsemde Mehmet olduğunu hemen anladım. Kulağıma yaklaştı ve.
"Üzgüm...... onu kaybettik....."
Dedi ben öylece olduğum yerde dona kalırken sınıf gelip bana sarılmıştı. Sarılma fassı bitince bende yerime geçtim ve günümü boyle tamamladım.
Okul çıkışı Emirin gelmeyeceği gerçeği ile tekrar yüzleştim ve beni almaya gelen korumanın arabasına bindim.
Eve vardığımızda odama çıktım ve üzerimi değiştirdim. Hizmetli ablalar yemek getirmişlerdi ama yediğim gibi kusmuştum.
Bütün yemeği yedim ve tabağı hizmetli abla'lara verdim ve odamın kapısını kilitleyip tuvalete koştum ve ardımdan onuda kilitledim. Tuvaletin yanına çömdüm ve kusmaya başladım.
Artık kusacak hiç birşey kalmayınca elimi ve yüzümü yıkayıp tuvaletten çıkıp kendimi yatağa bıraktım
Ne ara uyudum bilmiyorum ama altımdan kan akıyordu. Koşarak lavaboya girdim ve duş aldım
Odama girip giyindim ve Emir beyin odasına gelmişmi diye bakmak için odamdan çıktım
Bütün evde inleme sesleri vardı. Hızla Emir beyin odasına çıktım ve kapıyı açıp odaya daldım.
Yatakta benden daha yakışıklı bir erkek ile ilişkiye girmiş Emir beyi beklemiyordum tabiki.
Her şey üst üste gelmişti bu gün.
İlk önce en sevdiğim annen gibi gôrdüğüm kadının kaza geçirdiğini öğreniyorum, daha sonra tecavuş ediliyorum ve deliğim yırtılıyi, daha sonra annem gibi gördüğüm kadının ölüm haberini alıyorum. Bunların hepsine bir sekilde katlanabilirdim.
Ama en kötüsü sanırsam bu olmuştu. Babam tarafından şiddet görmeyi yeğlerim.
Sevdiğim adamın benden daha çekici ve büyük biri ile benim için alınan oyuncaklar ile tatmin edilmesi beni fazlası kırmış ve parçalamıştı.
Aslında o da haklıydı. Kim benim gibi yetim hayatından daha beter bir hayat yaşayan çocuğu severdiki?
Bu ortamdan rahatsız ilduğum için koşarak aşağı indim önümü göremiyordum ağladığımdan dolayı.
Hızla evin garajına girdik ve ilk gün el koyulan arabama bindim ve garaj kapısını açarak o evden defoldum.
Hani demiştimya babamın beni dövmesini yeğlerim diye; eve şu an babım evine sürüyordum. Babamın evine geldim arabadan indim
Evin önünde durdum ve kapıyı çaldım babam beni gördü önce bana baktı daha sonra ise bana sarıldı
Evet doğduğumdan beri bana ölüymusum gibi hissettiren adam tek bir hareketi ile beni hayata dôndürmüştü.
"Eşşek sıpası" dedi babam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...