2~Ananakayarım diye biri

6.4K 146 218
                                    

YAĞIZ

Emir odadan çıktık tan sonra babam bana döndü.

"Neden denemede 2. oldun ha!"

Dedi ve kolumu sertçe kavrayıp çekiştirerek beni odadan çıkardı. Aşağı otoparka indik arabaya fırlattı beni.

Ön koltuğa oturdu.Daha sonra gaza asıldı ve beni o hiç sevmediğim eve götürdü.

Durduğumuzda arka tarafa geldi ve benim kapımın kilidini açıp arabadan indi benim kapımı da sertçe açarak beni kolumdan tutarak dışarıya çıkarttı.

Eve sürükledi içeri girdiğimiz gibi beni yere fırlattı kapıyı kilitledi ve bana döndü.

"Sen ne zaman başarılı olacaksın hım elalemin çocuğu denemede 1. oluyor sen sen bir kere bile 1. olamadın!"

Dedi ve tokat attı beni sertçe yere yatırarak üzerime oturdu yumruklama ya başladı ben sadece ağlıyodum. Eline bir adet şiş aldı cebindeki çakmağı çıkartarak şişin ucunu yaktı ve tişörtümü çıkardı.

Şişi ilk önce göğüs uçlarıma bastırdı daha sonra ise başka yerlere...

Ben acıyla bağrıyordum ama kimse duyamazdı çünkü burası çok ıssız ve ormanın çok içindeydi.

Tam 1 saat orda işkence gördüm ve en sonunda bayıldım beni orda bırakıp gitti.

Sabah uyandığımda babamın benim arabamı getirtmişti. Arabama bindim ve eve sürdüm.

Eve geldim ama babam her zamanki gibi yoktu bende giyinip okula gittim.

Okulda sırama geçtim ve oturdum yanıma o iki çocuk geldi.

"Vay! Gene kim dövdü seni yakışmış ha bide senin gibi fahiseye."

Sadece ona bakıyordum.

"Ulan ibne hadi dedim ibnesim bize neden sarkıyorun zaten çırkinsin" (Allah çarpçak şimdi yalandan dolayı)

Dediler ve gülerek sınıftan çıktılar bende arkalarından gittim. Kantinda bana laf atan iki çocuk oturacakken bir göt üstü düştü öbürü ise onu görünce kudurdu ve kaldırmak istedi ama olmadı oda onun üstüne düştü.

Bende koşarak kantinden çıktım ve gülmeye başladım. Zil çaldı sınıfa gittim sırama oturdum kitaplarımı çıkardım. O iki çocuk geldi Hasbinallah. Göt lalesi bana vuracakken hoca içri girdi onlarda oturmak zorunda kaldılar bende onlar bakmıyorken kapak çektim.

____

Okul bitti şimdi ise arabam ile eve gidiyorum. Eve vardım odama çıktım üzerimi giyindim ve aşağıya inip bı şeyler yemek için buz dolabını açtım ancak babam eve geldi.

Beni gördüğü gibi yanıma geldi. İçmiş

"Naber lan ibne?"

Sustum. Yanıma geldi kolumu tuttu ve beni odama götürdü. Yatağa fırlattı ve cebinden bir sigara çıkardı. Ardından çakmak ile yakarak koluma söndürmeye başladı.

Son bir sigarası kaldı onuda dilime söndürdü..... canım çok yanıyordu har gün yaşıyordum bunları alışmıştım ama bu canımın yanmadığı anlamına gelmiyor.

Odadan çıkacakken bana döndü.

"Yarın Emir bey bize gelicek ona göree hazırlan." Dedi ve gitti.

Moralim yoktu bu yüzden moralim yerine gelsin diye gizli Instagram hesabıma foto atmak için bir kaç foto çektim.

@dwjkar

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin