15

2.2K 60 7
                                    

Hazırlandıktan sonra beni kucağına aldı ve siyah arabaya doğru ilerleyip beni arka koltuğa oturttu ve anlımı açıp derin bir şekilde öptü. Bütün gece ağlamak tan ve düsünmekten dolayı uyumamıştım bu yüzden uykum vardı. Arabanın beni sallaması ve uykumun olması nedeniyle çok geçmeden uykuya daldım.

Uyandıgımda kendi odamda beyaz pijemam ile beşiğimde yatıyordum. Şalgam yastığa akmıştı ve emziğim beşiğe düşmüştü.

Altımda hissettiğim şişlik ile bazı şeylerin farkına vardım huzursuzca yerimden kıpırdandım. Aklıma odadaki bebeğim gelince olduğum yerde yükselerek bebefona uzandım ve şöyle dedim.

"Babacım ben altımı doldurmuşum gelebilir misin?"

Ve bebefonu yerine bıraktım. 2-3 dakika sonra babacığım odama geldi ve beni kucakladı. Ben bez değiştirme masasına gidicez sanarken beni lavaboya götürdü.

"Duş alman gerekiyor bebeğim."

Dedi ve lavabonun kapısını açtı. İçeri girdiğimizde küvetin suyunu açtı ve ısınmasını bekledi. Bir yandan beni kıyafetlerim kurtarırken bir yandanda bezini değiştirdi. Sonrasında beni küvete koydu ve eline şampuan aldı.

Ben suyun üzerindeki ördekleri sayarken Emir beni yıkıyordu. Duşumu aldıktan sonra babacığım beni odama geri götürdü ve bez taktı bezi taktıktan sonra çilekli desenleri olan bir tulum ile beyaz bir t-shirt giydirdi. Ayağıma beyaz çorap ve çilek desenli beyaz ayakkabı larımıda giydirince  tamam olmuştum. Heyecanlı bir şekklde yerimde zıplarken babacığım beni kucağına aldı ve salona indi.

Tam koltuğa oturacakken kapinın çalması ile   kapıya doğru ilerlemeye başladık. Kapiyı actıgımızda karşımızda duran kişi....

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin