19

1.3K 41 3
                                    

Barıştan

Yağızı oldum olası hep sevmiştim ama tabiki bu sevgi arkadaşca deil......

Ben Yağıza deliler gibi aşığım bunu sürekli dile getirmeye çalıştım ancak olmadı başaramadım. Sürekli ya çekindim yada kaçtım. Çünkü bunu kabullenemedim. İlk başlarda kardeşim olduğu için bu kadar çok seviyorum zannetmiştim. Ama o gün Yağıza beslediğim duyguların normal olmadıgını anladım.

[Barışın doğum günü]

Gecenin 12 sinde Barışın doğum gününü kutlamak için buluşmuştu ikili. Normalda Barış doğum gününü kutlamayı sevmezdi ama Yağizın yoğun ısrarları üzerine kucük bir bara gitmislerdi gittikleri bar ne kadar kücük olsada bi o kadarla kalabalıktı.

Havasızlık sigara kokusu içki kokusu ve ter kokusu bunların hiç birinin olmamasida insanları hayrete dönüştürüyodu.

Gecenin ilerleyen saatlerinde hem Yağız hemde Barış sarhoş olmuşlardı. Ve Yağız sarhoşluğun etkisiyle kıvırta kıvıeta dans etmeye başlamıştı. Barış Yağızı görünce erekte olmuş nedenini oda bilmiyordu ama bı nedenden dolayı onu arzulamıştı.

Barış o gün emin olmuştu Yağızdan hoşlandığına.


Şimdi ise hoşlandıgı çocuğu ve Emiri öpüşürken görmek onu biraz üzmüştü. Her ne kadar ona aşık olsada onu kıskanmaya hakkı yoktu çünkü Yağız onu abisi olarak görüyodu ve Emirden hoşlanıyordu.


_________________

Bombe patlattım kusruma bakmayin

Bu bölüm biraz kısa onun içinde kusruma bakmayin

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin