25

755 25 12
                                    

Kediyle eve döndüğümüzde hiç beklemeden kediyi kafesten çıkarmıştım. Emir bana kafesinin kapısını açıp çıkmasını beklemek söylemisti. Ama çok tatlıydı dayanamamıştımki.

Kediyi koltuğa bırakıp eşyalarını(tuvaletini yatağını vb.) yerleştirdik. Daha sonrasında telefonum çaldığı için Emirin yanından ayrıldım ve arayan kişiye baktım.

Emir işi olduğunu bu yüzden çalışma odasında olacağını daha sonrasında iş yerine gideceğini söyledi bende onayladım onu ve telefonumu alıp odama çıktım.

Tabiki bu süre içerisinde babamın beni ikinci arayışı olmuştu.

Babamı tekrar çaldırmak için kendimi hazırlamaya çalışırken Emir acil bişey olduğunu ve iş yerine gitmesi gerektiğini söyledi ve beni öpüp evden çıktı.

Babam artık üçüncü kez aradığında telefonu açtım.

"Neden açılmıyo bu telefon? Üçüncüye arıyorum." Dedi sinirli sesiyle.

"Ö-özür dilerim baba duymamışım." Dedim

"Allah sana iki tane kulak vermiş kullanman için." Dedi bana (yazar: Allah'ta sana beyin vermiş kullan diye ama neyse)

Sessiz kaldım.

"Neyse beni iyi dinle. Şuan ne yaptığın sikimde değil hemen yanıma geliyosun yoksa ben oraya gelirim." Babamın sesini kim duysa sarhoş olduğunu anlardı. Gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım.

Kediye ev'deki hizmetçilerin bakacağını bildiğim için arabama binip ezbere bildiğim yolları gittim.

Eski evimin önüne geldiğimde derin ve titrek bir nefes aldım.

Ne olacağını bilmeyerek kapıyı çaldım.

________🖇️🖇️🖇️🖇️

Arkadaşlar az kudurun diye kedinin adını gene söylemedim. Tahminleriniz varsa yazın.

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin