23~

819 25 13
                                    

Kucağımda bebeğim onun kucağındaki cips kasesi ile salonda oturmuş film keyfi yapıyorduk. Bu gün 1 mayıs olduğu için evde kalıp bebeğimle vakit geçirecektim.
"Kedi alalım." Dedi sevgilim.
"Nereden çıktı o şimdi yavrum?" Diye sordum."Onlar çok güzeller yumuşacıklar sen yokken hem çok sıkılıyorum en azından bana arkadaşlık eder bende hiç sıkılmam onunla konuşurum, oyun oynarım, onu severim ona ilgi veririm ama para ile satın almayalım sahiplenelim böyle evde gezinsin tatlı olmazmı sende seversin stresini alır çok eğleniriz ailemize yeni biri girmiş olur." 
Dedi heyecanlı heyecalı tek nefeste.
Onun bu tatlı haline gülümseyerek karşılık verdim "Hayatım sende çok güzelsin onlardan daha tatlısın ama sen çok istiyorsan alırız bir tane eve, dediğin gibi sahipleniriz." Parlak gözleriyle bana daha çok döndü. "Ama onlar zarifler ben onlar gibi değilimki onlar kadar güzelde değilim hem onların tüyleri var yumuşacık benim yok neden öyle dedinki?" Diye sordu.
"Bebeğim ne kadar güzel olduğunu bilsen neden öyle dediğimi anlarsın hem ne demek ben zarif değilim sen bir kedi bir çiçek kadar zarifsin ayrıca tüylerin yoksa nolmuş yumuşak kalçalafın ve saçların var bunlar yeterli." Dedim.

_________🖇️🖇️🖇️🖇️🖇️

Arkadaşlar sizce böylemi yazayım yoksa eskisi gibimi? Bu arada artık daha sık ama kısa bölümler atıcam🫣

İyi bakın kendinize.

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin