21~

1.1K 32 9
                                    

Sabah uyandığımda Emir yanımda değildi. Bende aşağıda olduğunu var sayarak ayağa kalkmaya çalışmıştım. Çalışmıştım diyorum çünkü bu çabam boşa çıkmıştı. Ayağa kalkmam ile beraber yere düşmem bir olmuştu. Kalçam çok acıyodu.

Bence neden olduğunu çok iyi biliyorsunuz. Yani sizede boru gibi bir şey girse sizde yuruyemezdiniz kalçanız acırdı.

Zarzor ayağa kalkıp lavaboya gittim. Elimi ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fircaladim.

Aşağı kata indim sessizce Emiri korkutucaktım.

Aşağı kat çok sessizde evde kimse yoktu. Bir saniye EVDE KİMSE YOKTU.

Emir neredeydi? Neden yoktu.

Telefonumu alıp Emiri aradım.

Çaldı çaldı çaldı ve tekrar çaldı. Ancak açan kimse olmadı.

Gözlerim yanmaya başlamıstı. Ya dün benden tikaindiyse yada yorulup uyuduğum için bana kütüyse. Napacaktım ben şimdi?

Yere çöktüm ve dizlerimi kendime çektim. Ağladım ağladım ve daha çok ağladım. Aslında Barışı arayabilirsim ancak istemedim. Onun benden hoslandığını biliyodum elbette.

Günlüğünü okumuştum. Ve bana kaldırdığı gün sarhoş olsam bile görmüştüm. Ama o benim kardeşim abimdi. Ondan asla tiksindmedim. Onu kaybetmek istemedim bu yüzden sanki hiç bilmiyormjş gibi davrandım. Onu her ne kadar çok sevsemde şuan aramayacaktım.

Şuan daha öznemli bı meselemiz vardı. Emir  gitmişti beni bırakıp gitmişti.

___________
(2 saat sonra)

2 saatir yerde oturmuş ağlıyordum. Gözümü kırpacak mecalim kalmamıştı. Boğazımda yumru, gözümde yaş, kalçamda ağrı ile buz gibi yerde yarı çıplak oturuyordum.

Kapı çaldı. Kalkamadım. Tekrar çaldı bu sefer zorlayarak kalktım ayağa topallayarak gittim kapıya. Açtım kapıyı.

Karşımda Emir vardı.

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin