22

977 31 0
                                    

Emirin ağzından

Canım babam beni sabahın saat 7 sinde çağırmıştı şirkete. Yağız ile dün çok güzel bir gece gecirdiğimizden sinirlenmemek için derin derin nefesler aliyodum.

Bebeğimin anlını optükten sonra bir kağıt ve bir kalem alarak minik sevgilime bir not yazdım.

"Bebeğim babam şirkete çağırdığı için gitmek zorundayım. Yemek yemeyi unutma kalçan eğer çok acırsa beni ara hemen gelirim eve bitanem seni seviyorummm."

Notu odamızda bulunan komidinin aynasına yapıştırdıktan sonra dolaptan kıyafetlerimi cikartip giyindim.

Üstüme beyaz bı gömlek ile altıma siyah kumaş pantolonum'u giyindim.

Asağı kata inip dolaptan soğuk su çıkardım ve bir bardak içtim. Salonda bulunan çekmeceyi açarak içerisindeki kremi aldım ve üzerine

"Kalçan çok ağrırsa bunu sürebilirsin bebeğim."

Yazdım ve ayakkabilarımı giydim. Araba anahtarlarımı,sigara paketimi ve cüzdanımı alarak evden çıktım.

_______________📎📎📎

Şirkete vardığımda arabayı valeye bıraktım ve şirkete girdim. Sekreterim yanıma gelip babamın beni odamda beklediğini söyledi.

Ona gidebileceğini söylediğimde baş selamı verip yanımdan ayrıldı. Yukarı kata asansöre binip odama doğru yürümeye başladım.

Odaya girdiğimde babam ile göz göze geldik.

Cihan Çelik üvey babam.

Çenesi ile kapiyı işaret etti bende kapıyı kilitledim.

"Ne bu halin? Genemi o Yağız sürtüğünün yaındaydın. Biliyorsun onun babasının  borçlarını ödemek için Yağıza neler yaptırdığını ama yinede ondan vaz geçmiyosun. Ben sen böyle orospular ile sürtüş diyemi annenle evlendim ha bu şirketi o yüzdenmi sana verdim. BÖYLE GEREKSİZ OROSPU ÇOCUKLARI İLE BOSUNA VAKİT KAYBET DİYEMİ?"

Kaskatı kesildim. Parmağımı oynatamayacak kadar sinirle dolmustum.

"EDEPİNİ TAKIN. BİRİNCİDİ BENİM SEVGİLİME SÜRTÜK DİYEMEZSİN. İKİNCİSİ BU SİRKET SENİN DEĞİL BENİM, BEN SENİN ÜZERİNE YAPABİLİRİM. ANNEM İLE EVLENMENİ EN BASİNDAN BERİ İSTEMİYORDUM ZATEN HAVALARA GİRMEZSEN SEVİNİRİM."

Birtten yakasına yapışmam ile korkmam ile şasırmışa benziyodu.

"Sen ne cürettle babanla böyle konuşabilirsin?"

"Babamı? Senin gibi babanın yuzünü Şeytan görsün."

Yanağıma inen tokat ile başım yanadüşmüştü. O bana tokat atmıştı.

"Sana benimle duzgün konuşmanı söylemiştim." Dedi ve cabimdeki telefonu alarak beni yere ittirdi.

Telefonumda şifre yoktu Yağız daha kolay telefonuma erişebilsin diye.

O telefonumda oyalanırken bende yerde oturuyordum. İşi bittiğinde telefonu kucağıma bıraktı -fırlattı- ve son sözlerini söyleyip odadan ayrıldı.

"Ne halin varsa gör. Sende annen gibi orospusun."

O an dedikleri çok ağır geldi. Bana laf atması sikimde değildi zaten ancak anneme ve Yağıza noyle itamlarda bulunması zoruma gitmişti.

Sinirle telefonu odanın diğer tarafına fırlattım ve şirketten çıktım.

_________📎📎📎📎

Şirketten cıkıp bara gelmiştim. Amacım sarhoş olmak değil kafa dağıtmaktı. Her zaman oturduğum sandalyeye geçerken barmen'den her zaman içtiğim beyaz şaraptan istedim.

Kaç tane beyaz şarap ictiğimi sayamadım. Saat ilerleyince Yağızı daha fazla evde bekletmemek için ictiklerimin parasını ödeyip arabaya bindim.

Eve geldiğimde kapıyı ilk çaldığımda kimse acmamıstı. İkinci çalışında karşımda.

Ağlamaktan gözleri kızarmış Yağızı beklemiyordum.

Hızla kollarımı ona sardım. Yağızda daha fazla dayanamayıp kendisini kollarıma bıraktı.

Bende onu kucağıma alarak kapiyı kapattım ve salona ilerledim.

Salona geçtiğimizda Yağızı bana donük olacak şekilde kucağıma oturttum ve anlına bı opücük kondurdum.

"Bebeğim neden ağlıyorsun güzelim."

"Sabah kaljtiğimda yanımda yoktun dedimki kendime belki aşağıdasındır. Yataktan kalkmaya çalıstım ama olmadı. Zar zor aşağı indim. Ama sen gene yoktun bir sürü kez aradım seni ama açmadın. Bende dün gece benden tiksindin sandım çok agladım Emir."

"Geçti bebeğim."

______💙💙💙💙💙💙

Beni tehdit etmenizden çok korktum bu yüzden yb attım bb

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin