@ananakayarım
Selam güzellik
Siz
Tanışıyormuyuz?
@ananakayarım
Hayır ama tanışabiliriz
Siz
Öf uğraşamamBu kişiye artık mesaj atamazsınız
@ananakayarım
Hadi amaMesajınız iletilmedi
Bayan yapmayın böyle
Mesajınız iletilmedi.
_____
Okula gitmek için hazırlanıyorum şuan, az önceki olaya birazcık bozulmuştum beni her seferinde kadın sanıyorlardı. Evet alışmıştım lâkin yinede garip hissettim.
Hazırlanıp motoruma bindim ve okula sürdüm. Beni görenler bana tiksiniyormuş gibi bakıyordu. Ama ben onlara bir şey yapmamıştımki.
Motordan indim okula doğru yürüdüm birden birisi belimden tutup beni kendine çekti ve evet bu Barış idi. Barış ile çok yakın arkadaştık kücüklügümüz' den beri bir yediğimiz ayrı gitmezdi.
(BARIŞ BU)
Kollarımı boynuna sardım oda bir elini belime, bir elini ise sacmçıma sokup okşadı.
"Bebek naber."
"Yaa şu olayı unutsanmı acaba?"
"Ölsem unutmam."
Dediği olayda ben uyurken emzik emiyorum bazen biberon kullanıyorum. Onlarda kaldığım için onun evindede var bı gün annesi evine geldiğinde "sen evde bebek mi bakıyorsun?" Demiş bu yüzden bana 'Bebek' diyor.
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım tam gidecek ikne bir den havalanmam ile gözlerim kocaman açıldı. Barış beni kucağına almış. Ben bu haraketi seviyorum ondan.
Bende onun kucağına kuruldum ve sınıfa ilerledi.
Sınıfa girdi yerine oturdu ben hep böyle otururdum ve dersi dinlerdim. Hocalar ise bir şey diyemezlerdi.
_______
Okul bitmişti ben eve gidiyordum. Motordan indim jadkımı çıkardım ve anahtar ile evin kapısını açtım.
Girdiğim gibi yüzüme bir darbe yedim ve yere düşüp kafamı kapının yanındaki fortmantoya vurdum. Kafamdan sıcak bir sıvı akıyordu.
"Ulan piç! Bu ne ha! Derslerin temiyormuş gibi birde basımıza gay kesildi! Hastasın sen hayır benim çocuğum ibne olamaz hayır."
"Ben ne zaman senin çocuğun oldum ya."
"Doğduğun andan itibaren ama sen hastasın bu yüzden benim çocuğum değilsin."
"HASTA DEĞİLİM BEN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...