16~

2.2K 50 27
                                    

Karşımızda duran kişi kumral saçlı siyah gözlü dolgun dudakları olan Emire benzeyen ama kumral saçı olan bir kadındı.

"Anne?" Dedi Emir.

Ne yani o kadın Emir annesimi. Hemen Emirin kucağından indim ve kadının Emire sarılmasına izin verdim. Onlar özlem ile birbirlerine sarılırken kadın Emir den ayrıldı ve kafasına vurup.

"Eşşek seni damadım olmuş ama benim haberim şimdi oluyor." Dedi ciddiyetle.

Daha sonrasında yanıma gelip beni kucakladı bende kadına sarıldım. Kadının kokusu çok güzeldi. Belki ilk defa bu kadar güzel bir kadın kokusu alıyordum.

Kadın benim ile birlikte koltuğa oturduğunda. Bende kucağında yan bir şekilde oturdum. Kadın bir elini belime attı ve beni destekledi.

"Merhaba bebeğim, ben  Nil (isim bulamdım kendi ismimi verdim)  Emirin annesiyim. Sende Yağız olmalısın. Benden utanma gerek yok. Beni kendi annen olarak gör. Tamam'mı?" Dedi gülümseyerek

Bende hızlıca kafamı salladım. Kadın saçlarımı okşadı ve bana sarıldı. Bende kollarımı kadına sardım. Kadın benim kumral saçlarımı okşarken bende gözyaşlarımı tutmaya çalışıyordum. Tabi başarılı olamamıştım. Ve ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı.

Kadın bana daha sıkı sarılırken ben sessizce ağlıyordum. Kadın benim ile bearber ayağa kalktı ve mutfağa gitti. Kafamı kadının boynundan kaldırıp etrafa baktığımda Emiri gördüm. Gülümseyerek bize bakıyordu. Mutfağa girdiğimizde Emir gözden kaybolmuştu.

Kadın beni sandalyeye oturttu ve buzdolabından sütü çıkardı. Sutü tezgaha bıraktı ve dolaptanda cezveyi aldı ve sütü cezveye doldurdu ve ocağı açıp cezveyi ocağa koydu. Biraz bekledikten sonra kadın cezvedeki sütü yeni yıkadığı biberonuma doldurdu. Sıcaklığınıda kontrol edip bana verdi. Gülümsedi.

Gülümsemesi Emirinkine o kadar benziyorduki. Emirin gülümsemesi gözümün önünde belirdi. Kadın saçlarımı okşayıp içeri geçti. Benim sütüm bitmeye yakın iken kadın yanıma geldi.

"Bu gün bütün gün berabiriz"

______________

(Siyah gözlü düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siyah gözlü düşünün)

İsim:Nil

Yaş:30

Arkadaşlar foto bulamadım kusruma bak.ayın vallaha yoktu.

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin