Hızlı adımlar ile o evi terk ettim. Yanımda yüklü miktarda para vardı babam zaten iptal edemezdi çünkü kartların hepsi benim üzerimeydi babam bu işlerden anlamadığı için böyle bir karar aldık. Babam beni dövdüğün den dolayı kolumda çok fazla yara oluşmuştu
(Fotolar temsilidir)
Arabama binip sahile çektim. Önce biraz dinlenmek gerekiyordu bu yüzden biraz arabamın içerisinde oturup bekledim. Arabamın camına vuruldu bende kafamı kaldırıp baktım. Kafamı kaldırdığımda ablamıştım ağladığımı. Cama baktığımda Emir beyi gördüm. Eli ile camı açmamı söylüyordu. Bende camı açtım.
"Küçük dışarıya gelde az senin ile konuşalım."
Kafam ile onaylayıp göz yaşlarını sildim ve araban indim. Yanına gittiğimde bana kollarını açtı. Ben ne olduğunu anlamadım. Oda bunu anlayıp bana sarıldı. Şuan bu na çok ihtiyacım vardı. Ama o ihtiyacımı kokusu yüzünden gideremiyordum. Bende ayrıldı ve ellerini yanaklarıma koydu ve.
"Şuan yapıcaklarım için gerçekten çok üzgünüm Yağız."
"Ne diyorsunuz Emir be-"
Gerisi karanlık.
[Emir]
Bayılan bebeği kucağıma aldım ve arabaya bindirdim. Korumalarıma Yağızın arabasının anahtarlarını verdim ve bizim eve getirmelerini istedim. Küçük bebeğimi oturtup bende yanına oturdum. İlk önce onun kemerini sonra kendi kemerimi taktım. Ve Yağızın telefonunu açtım telefonun da şifre olmaması benim şansımaydı.
İlk önce Instagram'da girdim ve bir gönderi paylaştım.
@dwjkar
Sevgili takipçilerim hepinizden çok özür dilerim. Asıl kimliğimi belirtmeden sizin benim kadın olduğumu sanmanızı sağladım. Herkes den çok özür diliyorum~
234 bin beğeni 123 bin yorum
@ne bakion: sonuç olarak hatanı anladın ve özür diledin.
@amanaman: çok şekersin
Hwanglix_ sen erkeksin fiziğin benden iyi olamaz!
Diğer yorumları görüntüleyin
Yağızın telefonunu kapatım yanıma koydum ve Yağızı izlemeye başladım. Eve geldiğimizde Yağızı kucağıma alıp odasına çıkardım. Yavaş yavaş uyandığını görünce odadan çıktım.
____________
Bu bölüm kıs çünkü başka bı bölüm daha gelcek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...