"Doktor bey ne demek hastayı kaybettik!?"
"Üzgünüm hanfendi ama elimizden bir şey gelmiyor."
"Sizi dava edicem ! Dava edicem hepinizi hapislerde sürün sürün süründürcem"
"Hanfendi ama biz bir şey yapamayız hasta geldiğinde zaten bilinci yerinde değildi neredeyse."
"Göreceksiniz siz öldürecem hepinizi!"
"Hanfendiye sakinleştirici yapın lütfen!"
"Hayır sakinim ben dokunmayın bana taciz diye bağrırım."
Şuan Emir ve müstakbel annemin show haber üstünlüğü üzerinde sergiledikleri oyunculuklarını izliyordum. Ama tuvaletim biraz fazla gelmişti sanırsam gülmekten.
"Ben lavaboya gidip gelicem." Diyi yattığım yatakta dogrulmuştum.
"Seninle gelmemi istermisin bebeğim?" Emirin sunduğu fikir cazip gelmişti fakat ben bu sefer tek gitmek istiyordum.
"Yok hem çıkmışken biraz havada almak istiyorum.
Normalde Emir beni hayatta tek başıma yollamazdı ancak bu sefer biraz hassastım bu yüzden biraz rahattı
"Tamam bebeğim ama hızlı ol."
Dedi ve göz kırptı bende ona havadan öpücük yolladım ve odadan çıktım.
Uzun koridorun sonundaki erkekler lavabosuna varınca derin bir nefes çektim ve içeri girdim. Age-play sürecinde bez kullandığım için oturarak isemeye alışmıştım. Bu yüzden kabinlerden birine girerek işimi halettim.
Kabinden çıkıp ellerimi yıkadım. O sırada yanıma biri daha geldi ve benim gibi ellerini yıkadı
"Yağız!" Diye bağırdı dur bu ses.
"Barıs?!"
Dedim ve ona döndüm. Oda ana dönerek sarıldı ve elleri direk kalçamı buldu.
"Bebeğim." Dedi ve boynumu öptü.
"Çok özledim seni." Dedim boğuk çıkan sesimle.
"Senin ne işin var burda?" Diye sordu bende yaşananları kısaca anlattım. Şimdi sorma sıradı bendeydi.
"Peki, senin ne işin var burada?"
"Annemin şekeri düştü bayıldı." Dedi.
Barışın annesi Tip 1 Diaybet hastasıydı ve bu onlar için korkunç bir durumdu.
"Geçmiş olsun." Dedim oda karşılık olarak kalçama şaplak attı.
"YAĞIZ!" Tuvalette Emirin kalın sesi yankılandı. Bende yüksek sesten dolayı korktum ve titredi.
Emir koşarak yanıma geldi ve beni Barıştan ayırdı.
"Çok korktum bebeğim." Dedi yere eğildi ve beni kendine çekti. Bende kollarımı onun boynuna doladım.
Emir sadece benim duyabileceğim şekilde kulağıma fısıldadı.
"Kim bu çocuk?"
"Barış." Dedim Emir barışı tanıdığı için bir şey demedi.
Bende azcık eğilerek dudaklarını öptüm.
________
Gelipte beni sikmeyin lütfen ilk başta azcık insanın kalbine iniyor ama olsun.
Hakkınızı helal edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık bxb
Romancedadyking içerir Emir tanınmış bir iş adamıydı ayrıca zengindi, şimdiye kadar kimseye aşık olmamıştı tâki bir çalışanının oğlu iş yerine gelene kadar. Yağız bir gün okul çıkışı babasının zoruyla babasının çalıştığı şirkete gider ve orada babasının pa...