5~Aman Allahım neler oluyor

5.5K 150 87
                                    

[Yağız]

Uyandığımda bana acayip yabancı bir odada uyandım. Burası bizim ev değildi. Barışın da evi değildi. Lan lan noluyoz kaçırıldımmı acaba?.

Etrafa göz gezdirdim. Bir fotoğraf gördüm. Adamın yüz siması çok tanıdıktı. Dahada yaklaştım. Gördüğüm kişi ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Siyah saçları. Çekik siyah itişli gözleri. Kemikli çenesi. Yapılı vücudu. Dolgun dudakları. İle fotoğraftaki kişiye aşık olmamak imkansızdı.

Bu kişi Emirdi.

Fotoğrafa biraz daha baktıktan sonra yataktan çıktım ve kapıya ilerledim. Kapı kulpuna uzandım buradan hemen kaçmam lazımdı. Çünkü daha Emir beyi doğru düzgün tanımıyorum. Kapı kulpuna aşağı doğru bastırdım. Ama işler istediğim gibi gotmemişti. Ve kapı kilitli olduğu için açılmamıştı. Hayal kırıklığı ile kapıya baktım ve geri yatağa oturup bağırmaya başladım.

Bağırdıktan 1 dk fln sonra kapının kilidi açılmış ve odaya Emir bey girmişti.

Saçları ıslak ve dağınıktı üzerine giydiği siyah t-shirt üzerine yapışmış ve bütün gövdesini  dışa vurmuştu. Altına giydiği siyah kotta aynı şekilde bacaklarını sarmıştı. Bacak kasları 'ben buradayım!' Diye bağrıyordu resmen.

Onu süzmeyi bırakıp yüzüne bakmaya başladım. Oda yavaş adımlar ile yanıma geldi ve yatağa oturdu.

"Ben neden buradayım? Burası neresi? Sen neden buradasın?"

Ben Emir beyi soru yağmuruna tutarak oyalamaya çalışıyordum. Lâkin bu etkinlikten vaz geçtim çünkü bana biraz azcık sınırlı bakıyordu.

"Sus artık yoksa ceza vermek zorunda kalıcam" dedi tek nefeste bu korkumu 2 ye katladı. Bana önce biraz düz baktı. Daha sonra dudaklarım benden habersiz aşağı büküldü.

Oda bana yumuşamış gözler ile bakmaya başladı.

"Yağız ben seni evlatlık edindim. Senin ile ageplay sürecine girmek istiyorum. Ama sen  çoktan istiyormuşsun gibi geldi uyurken parmak emmeler falan."

Utancımdan dolayı kafamı yere eyfim. Bebekliğimden beri uyurken parmak emiyordum. Bu çok utanç verici bir şey.

"Biberon da kullanıyorum aslında....." Diye mırıldandım ama adamda nasıl kulak varsa dediğimi duydu.

"E senin bir tek bezin eksikmiş yavrum." Dedi alay bir şekilde. Daha çok utandım hatta yanaklarımın kızardığına yemin edebilirim.

Ben yere bakar iken Emir bey çenemden tutarak ona bakmamı sağladı. Göz teması kurduğumuzda içimde garip hareketlenmeler hisettim. Emir bey bir elini belime yerleştirdi ve beni dahada yakınına çekti. Ben tekrar yere bakmaya başlayınca Emir Bey ayaklandı. Ben odadan çıkacak sanat iken birden havalanma ile şaşırdım.

Aman Allahım neler oluyor

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin